Diferencies ente revisiones de «Iron Man 3»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"aéreu" +"aereu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 14:
N'Estaos Xuníos anguaño, una serie d'atentaos con bombes realizaos pol terrorista conocíu como "El Mandarín" dexó a les axencies d'intelixencia asoraos pola falta de pruebes forenses. Cuando'l xefe de seguridá d'Industries Stark, Happy Hogan, queda atrapáu n'unu d'esos ataques, Tony vuelve a l'acción y emite una amenaza televisada contra El Mandarín, que respuende cola destrucción de la so casa con helicópteros armaos. Hansen llega a la casa de Tony p'alverti-y sobre'l Mandarín, pero llega demasiáu tarde y la casona de Tony ye atacada. Tony unvia mentalmente al Mark 42 a Pepper pa protexela. Cuando Pepper y Maya tán a salvo, Tony llama l'armadura pa sigo mesmu. Anque'l traxe nun ta llistu pal combate, Tony consigue acabar con 2 helicópteros y escapar. Tony cai inconsciente en plenu vuelu, pero espiértase dempués de que J.A.R.V.I.S. alviérta-y desesperadamente que'l traxe ta quedándose ensin enerxía. Tony estrellar en Tennessee y nun tien nenguna manera de tornar a California.
 
Tony abasna'l traxe alredor hasta qu'atopa y apruz nun garaxe, nun intentu de reparar el so traxe. Harley Keener, un pequenupequeñu pero maravía neña de 10 año dueño del garaxe de la so casa, va investigar el ruiu y atopa a Tony, de quien se fai amigu dempués de ver la so armadura. Faciendo equipu con Harley, Tony investiga los restos d'una esplosión local que tenía les característiques d'un ataque del Mandarín magar asoceder años antes a cualquier ataque conocíu del terrorista. Tony afaya que les esplosiones fueron provocaes por soldaos del programa de Extremis, un tratamientu esperimental destináu a dexar a los sos usuarios a recuperase de mancadures incapacitantes, desenvueltu años tras por Maya. Sicasí'l procedimientu tien un tarrecible y desastrosu inconveniente, si'l cuerpu d'un usuariu nun puede metabolizar correchamente'l Extremis, l'usuariu calecer de forma inestable y esplota a más de 3.000ºC. Dempués de que los veteranos empezaren a crecer inestables hasta esplotar, les sos muertes camufláronse como ataques terroristes pa despintar los fallos del Extremis. Al atopar testigos y pruebes de primera mano, El Mandarín unvia a Ellen Brandt y a Eric Savin pa paralos pero Harley y Tony llogren neutralizalos.
 
Cola ayuda de Harley, Tony alcuentra al Mandarín en Miami. Tony se infiltra la see con una gran variedá d'armes de fabricación casera, onde afaya'l Mandarín ye en realidá un actor británicu llamáu Trevor Slattery, que ye ayenu a los fechos el Mandarín llevó a cabu. El Mandarín ye una creación de Killian, quien s'apoderó de la investigación Extremis de Hansen como una cura pa la so propia discapacidá y amplió el programa pa incluyir a los veteranos de guerra mancaos tratando vanamente d'aunir a Tony y darréu a Potts nel so proyeutu. Killian revela que secuestró a Potts y que-y suministró Extremis, col enfotu de infundirla habilidaes sobrehumanes y d'utilizala en contra de Tony como un troféu y un preséu pa llograr la so ayuda nel arreglu de los fallos de Extremis.
Llinia 52:
Cabo destacar que'l Mandarín afitóse primeramente p'apaecer na primer película de Iron Man, pero retardar pa una remortina como'l realizadores sintieron que yera "demasiao ambiciosu pa una primer película".<ref name="el multicine 3"/>
 
* [[Rebecca Hall]] como [[Doctoráu|Dra.]] [[Maya Hansen (Marvel Comics)|Maya Hansen]]: una botánica qu'ayudó a crear Extremis y ex-novia de Tony Stark. Hall confirmó que sería un "fuerte calter femenín," y describió la so decisión de tomar el papel, diciendo: "Decidí faer de Iron Man 3, yá que Nunca fixi la priesa y esperar una película asina antes. Inclusive les películes que fixi fueron pequenospequeños películes d'estudiu. Encántenme, pero Iron Man ye refrescante d'una manera porque ye daqué fora del mio campu d'esperiencia".
 
* [[Ben Kingsley]] como [[Trevor Slattery]] / [[Mandarín (cómic)|El Mandarín (señuelo)]]: un actor británicu bébedu contratáu por Killian pa utilizalo como señuelo de los sos crímenes. Kingsley dixo que "Bien llueu voi tar con tol mundu y vamos aldericar l'aspeutu y la sensación y la dirección del personaxe. Ye bien llueu entá, pero toi tan emocionáu de tar a bordu".