Diferencies ente revisiones de «Kazán»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 11:
Si Kazan esistía yá nos sieglos XI y XII, podría ser una parada nuna [[ruta comercial del Volga]] dende [[Escandinavia]] a [[Bagdag]]. Foi un centru comercial y, posiblemente, una ciudá importante pa los colonos [[bulgur]] na rexón de Kazán, anque la so capital foi más al sur na ciudá de [[Bolğar]].
 
Dempués de que los mongoles afararen les zones de Bolğar y Bilär nel sieglu XIII,<ref name="bio">{{Cita web|url=http://www.rferl.org/content/article/1059468.html|títulu=Kazan: History of a City|editor=[[Radio Free Europe]]|idioma=inglés|fechaacceso=20 d'abril de 2016}}</ref> yá fueren los búlgaros que sobrevivieron fueron recuperando en númberu y fueron asimilaos por un pequenupequeñu númberu de [[Pueblu kipchak|kipcháks]] de los qu'adoptaron la so llingua (una posición conocida como bulgarismo), o kipcháks y búlgaros entemecíos con crear la moderna población tártara de Kazán. Kazán convertir en centru d'un ducáu, que yera una dependencia de la Horda d'Oru. Dos sieglos más tarde, na década de 1430, los descendientes kipchak de [[Genghis Khan]], como Ghiaseddin de Kazán, usurparon el poder de la so dinastía Bolğar. Dellos tártaros tamién fueron a [[Gran Ducáu de Lituania|Lituania]], llevaos por [[Vytautas el Grande]].
 
En 1438, dempués de la destrucción de la Horda d'Oru, Kazán convertir na capital del poderosu [[Kanato de Kazán]]. El bazar de la ciudá, Taş Ayaq («pierna de piedra») convertir nel centru comercial más importante de la rexón, especialmente pa muebles. La manufactura local y l'artesanía tamién espolletó, una y bones la ciudá ganó una reputación polos sos productos de cueru y oru, según pa la opulencia de los sos palacios y mezquites. La ciudadela y la canal Bolaq fueron reconstruyíos, dando a la ciudá una fuerte capacidá defensiva. Los [[rusos]] llograron ocupar la ciudá de volao delles vegaes.