Diferencies ente revisiones de «Manuel A. Odría»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 94:
* Prosiguióse la política económico y fiscal enllantada mientres la fase de la Xunta Militar, lo que dexó una situación relativamente favorable en dichu aspeutu. La moneda estabilizóse.
* Siguióse'l procesu de industrialización. Pa beneficiu de la gran industria formuláronse proyeutos d'electrificación.
* Realizáronse importantes obres de regación, siendo la principal la derivación del ríu Quiroz al valle de [[ríu Piura|Piura]], empecipiada pol gobiernu anterior; coles mesmes activóse los trabayos de derivación de les agües de la llaguna de Choclococha al [[ríu Ica]], habilitóse la canal internacional nel [[ríu Zarumilla]], en coordinación con Ecuador, y otres pequenespequeñes regaciones nos departamentos de Cajamarca y La Llibertá.
* Por aciu el Códigu de Minería promulgáu en 1950 afalóse la inversión minera, especialmente por compañíes estranxeres (particularmente norteamericanes) y empecipióse la esplotación de los xacimientos de [[cobre]] de [[Toquepala]] y Quellaveco, y la de [[fierro]] de [[Marcona]]. La puxanza de la minería debióse tamién a les necesidaes internacionales derivaes de la [[guerra de Corea]].
* Realizóse un importante plan de construcción vial, ameyorando les carreteres esistentes y abriendo otres escontra l'interior del país.