Diferencies ente revisiones de «Milford Sound»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 18:
La guapura d'esti paisaxe atrai a miles de visitantes acaldía, con casi 550 000 en total per añu.[cita riquida] Esto fai del Milford Sound unu de los sitios turísticos de [[Nueva Zelanda]] más visitaos,[cita {{Ensin referencies}} y podría dicise que'l más famosu destín turísticu, magar la so alloñada locación y el llargu viaxe dende los más cercanos pueblos.[cita {{Ensin referencies}} La mayoría de los turistes que van a Milford Sound prefieren dir nos barcos turísticos que de normal realicen trayectos que duren ente 1 y 2 hores.[cita {{Ensin referencies}} Son ufiertaos por delles compañíes, y parten dende'l Centru de Visitantes de Milford Sound, tamién esiste la opción de cruceros nocherniegos.<sup></sup><sup></sup><sup></sup>{{Ensin referencies}}
 
El senderismo y el canotaje son habituales en Milford Sound. Per otru llau, hai una capacidá llindada d'agospéu, solo un pequenupequeñu porcentaxe de turistes quédense más d'un día,[cita {{Ensin referencies}} el restu suel quedase nos pueblos cercanos como Te Anau o Queenstown.<sup></sup>
 
Un observatoriu acuáticu turísticu que s'atopa alcontráu nuna de les mariñes del llagu sirve a los visitantes pa poder reparar al coral negru, que usualmente solo alcuéntrase n'agües fondes. Más una superficie d'agua fresco llena de tanín procedente de los montes, ayuden a los corales a crecer n'agües cerca a la superficie.
 
=== Tresporte ===
Per carretera, Milford Sound ta a 295 km de Queenstown y a 279 km de Invercargill (unes 4 hores de viaxe), la mayoría de los autobuses turísticos parten de Queenstown o Te Anau, un pequenupequeñu centru turísticu a 121 km al sur. Hai amás vuelos n'aviones pequenospequeños y helicópteros turísticos dende y escontra l'aeropuertu de Milford. El camín escontra Milford Sound traviesa dellos paisaxes montascosos antes de llegar a los 1,2 km del Homer Tunnel, que remanez dende los montes húmedos hasta llegar al valle. Nel camín pel monte hai delles corrientes de vientu lo que fai que pel hibiernu hayan ábanos y zarros de la carretera.
 
La llarga distancia escontra Milford Sound dende Queenstone, fai que los operadores turísticos salgan dende bien ceo pela mañana y vuelvan bien tarde pela nueche, dexando que los turistes tengan delles hores al mediudía pa visitar Milford Sound, de resultes, hai una gran conxestión de tráficu nes hores punta del día, na temporada turística. Una alternativa pera evitar un día tan llargu y esfrutar la carretera Milford más en tientes ye agospiase nel pueblu de Te Anau la nueche antes de dir a Milford Sound per carretera y salir ceo de Te Anau.
 
Al traviés de los años, aldericáronse munches formes d'encurtiar la distancia ente Queenstone y Milford Sound, ente elles la góndola, un túnel más rápidu o un monorail, toos estos tendríen que pasar por Te Anau, lo qu'apurriría enforma al turismu d'esti pequenupequeñu pueblu.
 
Milford Sound puede algamar a cuerpu traviés de la famosa travesía Milford track, daqué paecíu al [[camín de Santiago]] n'España.