Diferencies ente revisiones de «Molinillo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 21:
== Xeografía ==
Asitiáu na confluencia de los ríos [[ríu Alagón|Alagón]] y Sangusín na [[Sierra de Francia (Sistema Central)|Sierra de Francia]]. Abonden les castañales, carbayos, encinas, madroñeras y otres especies.
Por cuenta de la so xeografía montascosa l'agricultura desenvolver en pequenospequeños bancales gradiaos que se distribúin peles fasteres.
 
== Economía ==
Llinia 51:
 
=== 1845-1850 ===
l. con ayunt. na prov. y dioc. de Salamanca (11 leg.), part, jud. de [[Sequeros]] (1 ½), aud. territ. y c. g. de [[Valladolid]] (35). Atópase SIT. nuna pequenapequeña fastera mirando al Y., próximu al r. Sangusín; reina con preferencia'l vientu del S. que fai bien calorosu'l CLIMA y en dalgún tantu malsanu. Componer de 28 CASES d'un solu pisu, pequenespequeñes y de malísima construcción; tien una habitación destinada a cárcel, y escarez d'edificiu propiu del ayunt.; una fonte de bones agües de les qu'usen los vec.; hai una pequenapequeña igl. aneja del curato de [[Pinedas]], que la so parr. sírvelu, y un campusantu fuera del pueblu en bona posición.
Confina el TERM. Al N. con [[Miranda del Castañar]]; Y. Sta. María de lo Llano; S. Colmenar (part. de Bejar), y O. Pinedas; pasa por él en dirección del N.Y. a S.Y. el precitado r. Sangusín, que les sos agües en nada s'aprovechen, por non dexalo'l terrén por onde va encajonado el so calce. El TERRÉN ye desigual, fluexu y pizarrosu, gran parte incultu, teniendo unes 5 fan. de sembradura que se rieguen coles agües d'un manantial. Los CAMINOS son de travesía, topándose casi intransitables. La CORRESPOND. búscase toles selmanes na cap. del part. jud. PROD: trigu, centenu y vieno en cantidá bien corta pa les necesidaes de los vec., pataques y llegumes les abondes; llinu y castañes bien poques; hai dalgún ganáu cabrío, de gocha y vacunu, y caza de javalíes, corzos, venados, coneyos y perdices. IND.: la fabricación de carbón y ciscu que lu lleven a vender a Béxar y pueblos inmediatos. POBL.: 26 vec., 98 alm. RIQUEZA PROD.: 79.900 rs. IMP.: 3,995.