Diferencies ente revisiones de «Montes Rila»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-monesteriu +monasteriu)
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 22:
 
Los llagos Musala Lakes estender nesta parte de Rila, como'l Ledeno ezero ("Llagu Xeláu"), el llagu más altu de los Balcanes a 2.709 m. Otros llagos en Rila Esti son los Llagos Maritsa Lakes y los Llagos Ropalitsa. El renombráu resort del monte [[Borovets]] ta tamién alcontráu nesta parte del monte.
* '''Rila Central''' o la '''Cresta Skakavets''' ye la parte más pequenapequeña (1/10 de la área total), colos más famosos de los llagos galciares — los Llagos del Pexe, los Llagos Dzhendem, Llagu Iozola y los Llagos del Monasteriu Lakes. El más grande llagu glaciar de los Balcanes, [[Smradlivo ezero]] ("Llagu Apestosu") con una área de 21,2 km², ta alcontráu en Rila Central, como los picos Kanarata, Cherna polyana, Malak Skakavets y Golyam Skakavets, Rilets. La cresta del ''Skakavtsi'' (los picos de Golyam Skakavets y Malak Skakavets, Pchelina y Sveti Duh) xube aisllada ente los ríos Levi y Beli [[Iskar]] . A otra bien conocida cresta nesta área ye la de Marinkovitsa y Vodniya chal, estendiéndose hasta la reserva forestal de Kobilino branishte.
* '''Rila Noroeste''' ocupa uel 25% de la área total de Rila. el picu más altu ye'l [[Malyovitsa]] de 2.730 m. Los [[Siete Lago Rila]] son un finxu importante nesta parte, con munchos picos remotu y pequenupequeñu llagos.
* '''Rila Suroeste''' o la '''Cresta Kapatnik''' ocupa'l 30% de Rila y ye la más antigua reserva de Bulgaria. Amás de esta pequenapequeña parte septenetrional, Rila Suroeste nun tien la mesma apariencia alpina que les otres partes.
 
== Picos de Rila ==