Diferencies ente revisiones de «Multimedia»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- en vivu + en direuto )
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 67:
* '''Conocer al públicu'''. Buscar qué puede gusta-y al públicu por que interactúe col mensaxe. Equí hai que formular una estratexa d'ataque fuerte. Trabayar col veceru, pero ye l'axencia de comunicación la que tien el protagonismu. Nesta fase créase un documentu que los profesionales de la multimedia denominen "ficha técnica", "conceutu" o "ficha de productu". Esti documentu basar en 5 ítems: necesidá, oxetivu de la comunicación, públicu, conceutu y tratamientu.
* '''Desenvolvimientu o guión'''. Ye'l momentu de la definición de la Game-play: funcionalidades, ferramientes pa llegar a esi conceutu. Nesta etapa namái intervien l'axencia que ye la especialista.
* '''Creación d'un prototipu'''. En multimedia ye bien importante la creación d'un prototipu que nun ye sinón una pequenapequeña parte o una seleición pa testear l'aplicación. D'esta manera'l veceru ve, güeya, interactúa... Tien que contener les principales opciones de saléu.
Agora yá se ta trabayando con dixital, un desenvolvimientu que dexa la interactividad. Ye nesti momentu cuando'l veceru, si ta conforme, da a la empresa'l dineru pa siguir col proyeutu. En relación al funcionamientu de la mesma empresa, ta puede presuponer el presupuestu que va ser necesariu, la xente que va trabayar nel proyeutu (llista de collaboradores). A última hora, estructura la empresa. El prototipu ye un elementu bien importante na creación y siempres va ser testáu (públicu oxetivu y encargaos de comprobar que tou funciona)
* '''Creación del productu'''. En función de les resultancies del testeo del prototipu, faise una redefinición y créase el productu definitivu, l'esquema de la multimedia.