Diferencies ente revisiones de «Máquina de coser»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 12:
 
== Estructura ==
La típica estructura de la máquina de coser componer d'una base na cual sofita'l brazu de la máquina. Na base atopen los mecanismos pal arrastre de la tela y nel brazu atopen los mecanismos de movimientu de l'aguya. Per fora tán les polees que determinen la tensión del filo. Suélense atopar nel cuerpu de la máquina los controles de la llongura de la puntada, de la tensión del filo cimeru ya inferior, y de presión del prensatelas. El cuerpu inclúi tamién un mecanismu de bobinado del filo inferior que sirve pa tamién consiguir bona estructura en tou lo que queramos coser.
== Característiques ==
=== Tipos de Puntada ===
Llinia 25:
 
====Remallado====
El Remallado, tamién conocíu como puntada '''Ovelock''' o '''Filete''', formar con unu a cuatro cabos, una o dos aguyereties y una o dos lanzadera (loopers). Les máquines Remalladoras o Fileteadoras usualmente tán forníes con cuchielles que corten o crean l'oriello darréu al mandu de la puntada. Les Remalladoras más comunes usen de dos a cuatro cabos, y frecuentemente una mesma máquina puede ser configurada pa realizar distintes variaciones de la puntada.
Les máquines qu'usen cinco o más cabos amás pueden crear una puntada de cadeneta con una aguya y un looper, y una puntada Overlock cola aguya y loopers restantes. Esta combinación ye conocida como '''puntada de seguridá'''. Una puntada similar, creada con dos aguyereties y dos loopers ye conocidad como '''mock safety'''.
Les Remalladoras úsense comúnmente pa coser texíos de puntu o elásticos, prindes en texíos llixeros que nun precisen que les cordures sían abiertes, y pa protexer los orillos del esfelpeyáu.
Llinia 42:
* '''Conu:''' Ye'l final del talón, tien un conu truncáu pa facilitar el so insertamientu na barra de l'aguya.
* '''Tueru:''' Tamién tien una forma de conu truncáu, conecta l'estremu superior de l'aguya con parte inferior.
* '''Ranuras:''' Este ye una canal escavada a lo llargo del tueru na parte delantera del güeyu pal costazu y tien la función de contener el filo cimeru mientres el pasu pol texíu, col fin de nun causar resfregón. En dellos casos, pue ser una ranura na parte posterior de l'aguya, pero más pequenapequeña.
* '''Güeyu y punta:''' El güeyu ye'l furu onde s'asitia'l filo, esti polo xeneral tien forma de ovoide. Debaxo del güeyu esta la punta, que tien de tar siempres afilada.
* '''Calibres:''' na actualidá hai una gran variedá de calibres pa los distintos tipos de teles