Diferencies ente revisiones de «Pelo»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Monesteriu +Monasteriu)
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 66:
* ''Onduláu'' o ''cinótrico''. Tien forma oval y ta empobináu formando un ángulu agudu.
* ''Rizáu'' o ''ulótrico''. Tien forma elíptica y l'orientación ye paralela a la superficie de la piel. Los enllaces d'azufre atopar de manera diagonal, que da llugar a un espiral.
Nos [[Blanco (persona)|caucásicos]] suel predominar el pelo que ye ente llisu y onduláu, yá que nel folículo xeneralmente forma un pequenupequeñu ángulu agudu cola vertical a la piel. El tipu lisótrico ye bien característicu de los [[mongoloide]]s, ente que los tipos rizaos de los [[negroide]]s.
 
=== En función de la so emulsión epicutánea ===
Llinia 113:
 
* '''Rubio:'''
Estender dende una tonalidá casi blanca (rubiu platinado) a un roxu escuru doráu. El roxu afresado, un amiestu de pelo rubiu y colloráu, ye un tipu muncho más raru que contién más feomelanina. Puede tener casi cualquier proporción de feomelanina y eumelanina, pero tien solamente pequenespequeñes cantidaes de dambos. Más feomelanina crea un color rubiu más doráu o afresado, y más eumelanina crea un color cenizo o doráu.
 
Munchos neños nacíos col pelo rubiu desenvuelven el pelo más escuru ente qu'avieyen, cola mayoría de los roxos naturales que desenvuelven un color de pelo d'un tonu rubiu escuru pol tiempu algamen la edá media. Les hormones del embaranzu entaínen esti procesu. El pelo rubiu claru natural ye raru na edá adulta, con demandes de la población del mundu que s'estendía del 2% de los roxos naturales