Diferencies ente revisiones de «Peñacaballera»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 46:
 
D'antiguo el Cotu yera una finca de grandes dimensiones que s'atopaba por detrás del Xardín del Cotu de La nuesa Señora del Carmen. Nesta finca vivíen guardar y los que s'encargaben del cuidu de la ganadería y los güertos.
A principios de los años 80, los propietarios de tan inmensu territoriu decidieron faer una división parcelaria estremando asina la finca nuna serie de parceles pa vendeles, magar, nes zones cercanes yá esistíen pequenespequeñes finques y güertes de los habitantes del pueblu. Nel mesmu sitiu esistía una gran castañal de gran altor, consideráu polos entendíos como unu de les castañales más grandes d'España. El mesmu yera oxetu de visites, hasta que s'ensugó y por prevención túvose que baltar.
Na zona tamién yeren habituales los campamentos infantil y xuvenil, quiciabes d'esti usu provenga'l nome de "Colonia", y tamién esistió mientres la década de los 80 un esguace, que güei atopar zarráu.
A partir d'esta división parcelaria fueron surdiendo nueves viviendes nesta paraxa, creando asina una especie de barriu a menos d'un kilómetru del pueblu.