Diferencies ente revisiones de «Pueblu de la República Popular China»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 4:
Los pueblos de China clasifíquense d'alcuerdu a la área urbana qu'alministra:'''Subdistrito''', Distritu suburbano o Alministración de Cai (街道),'''Pobláu''' o pueblu (镇) y '''Villa''' (乡), amás estos tienen el so propiu comité.<ref>http://unpan1.un.org/intradoc/groups/public/documents/apcity/unpan002813.pdf</ref> En [[Mongolia Interior]] a esta categoría llámase-y Sumu.
== Subdistrito ==
El '''Subdistrito, Distritu suburbano''' o '''Alministración de Cai''' (chinu: 街道, pinyin: Jiedao, lliteralmente "cai"), ye una de les divisiones polítiques más pequenespequeñes del país. Ye una forma de división a nivel de conceyu, que ye típicamente parte d'una zona urbana más grande.Polo xeneral, les árees urbanes estremar en subdistritos, y estos estrémase en delles [[Ciudá-comunidá de la República Popular China|comunidaes]] o barrios residenciales y aldegues. Según el Ministeriu d'Asuntos Civiles (民政部的表述), los subdistritos son sedes de poder pa los distritos municipales de la ciudá y nun son divisiones en distritos establecíos pola axencia de Gobiernu Popular como asocede coles [[Zona de desenvolvimientu económicu y teunolóxicu|zones de desenvolvimientu económicu y teunolóxicu]].
 
== Pobláu ==
Llinia 44:
 
== Sumu ==
El Sumu (en chinu:苏木, pinyin:sūmù) ye una división de pueblu pa [[Mongolia Interior]], ye un pocu más grande que la villa pero más pequenapequeña qu'una [[Bandera (Mongolia Interior)|Bandera]]. El '''Sumu étnicu''' qu'esiste , el [[Sumu étnicu de Evenki]] (鄂温克民族苏木) ye especial pa la minoría étnica [[Evenki (etnia)|evenki]], ye paralela a la villa étnica.
 
== Referencies ==