Diferencies ente revisiones de «Ritos funerarios del Antiguu Exiptu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 41:
[[Archivu:Egyptian funerary figurines louvre 180flip.jpg|thumb|150px|Una amuesa d'estatues ''[[ushebti]]''.]]
 
Dende los tiempos más remotos de la hestoria exipcia, cada exipciu soterróse con siquier una pequenapequeña dote funeraria, un conxuntu d'oxetos que pensaben que-yos seríen necesarios tres la muerte. Esta dote consistía, a lo menos, nuna serie d'oxetos cotidianos como taces o peñes, ente otros instrumentos, amás de comida. Los exipcios más adineraos soterrar con xoyería, muebles, y otros artículos de luxu, que atraíen a'l lladrones de tumbes. La dote tamién incluyía un Urs, un amuleto con forma d'almada diseñáu pa protexer la cabeza de la momia.
 
A midida que les tradiciones funeraries desenvolver nel Antiguu Imperiu, los ciudadanos más fanegueros yeren soterraos en ataúdes de madera, acompañaos por una mayor variedá d'artículos de luxu. Al empiezu del Primer Periodu Entemediu, les figures de madera convertir n'oxetos funerarios bien populares. Estes figures de normal representaben actividaes cotidianes que'l fináu esperaba siguir faciendo na otra vida. Amás, el ataúd de forma rectangular convertir nel estándar, siendo afatáu con brilloses pintures ya incluyendo con frecuencia delles ufriendes.
 
Nel Imperiu Nuevu, dalgunes de les antigües tradiciones funeraries camudaron. Por casu, popularizóse'l ataúd de forma [[Antropomorfismo|antropomórfica]], y empezáronse a incluyir nes tumbes pequenespequeñes estatues [[Ushebti]], que los exipcios pensaben que trabayaríen pa ellos na otra vida. Nos últimos enterramientos, la cantidá estatues ushebti aumentó; en delles tumbes atopáronse más de cuatrocientes estatues. Amás de los ushebti, podía añedir a les tumbes munchos tipos de figurillas máxiques pa protexer a los muertos de cualquier tipu de dañu. Anque los tipos d'oxetos funerarios fueron camudando a lo llargo de la hestoria del Antiguu Exiptu, la so función de protexer a los muertos y sirvi-yos como sustentu na otra vida permaneció como un propósitu común.
 
== Ver tamién ==