Diferencies ente revisiones de «TV Guide»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 43:
El logotipu de ''TV Guide'' ye unu de los más reconocibles nel día de güei. Al traviés de les décades la forma del logotipu camudó pa reflexar la modernización d'una pantalla de televisión. Nun principiu, el logotipu tenía dellos colores de fondu (usualmente negru, blancu, azul, o verde), y depués dio pasu al fondu coloráu, que se estandarizó nos [[años 1960]] con cambeos ocasionales p'afaelo a les ediciones especiales.
 
Sol bistechu de Triangle Publications, ''TV Guide'' foi originalmente basada nuna pequenapequeña oficina nel centru de [[Filadelfia]], hasta se treslladó a les sos oficines centrales nacionales más espacioses en [[Conceyu de Radnor (condáu de Delaware, Pensilvania)|Radnor Township]], [[Pennsylvania]], a fines de los [[años 1950]]. La nueva facilidá, afatada con un xigantescu logotipu de ''TV Guide'' allumáu na entrada del edificiu, foi'l llar de la so dirección, editores, personal de producción, y encargaos de suscripciones, según un gran sistema de computación que contenía datos alrodiu de cada show y película disponible pa publicación na popular revista selmanal. La impresión de la sección nacional colorizada de ''TV Guide'' tenía llugar na Gravure Division (perteneciente a Triangle), que yera axacente a la see histórica de Triangle Publications, el "Philadelphia Inquirer Building," en North Broad Street en Filadelfia. La sección en colores yera depués unviada a'l imprentadores rexonales pa ser complementada coles secciones de programación local. La Gravure División de Triangle foi conocíu por tener una de les meyores calidaes d'impresión na industria, casi siempres teniendo un rexistru perfectu.
 
Triangle Publications yera una firma de comunicaciones bien respetada, y en crecedera la cual al pie de ''TV Guide'', adquirió ''[[The Philadelphia Inquirer]]'' y ''[[Philadelphia Daily News]]'', amás de 16 estaciones de radiu y televisión ([[WFIL|WFIL AM]]-[[WBEB|FM]]-[[WPVI-TV|TV]] en Filadelfia, Pensilvania; WNHC [[WYBC|AM]]-[[WPLR|FM]]-[[WTNH|TV]] en New Haven, Connecticut; KFRE [[KWRU|AM]]-[[KSKS|FM]]-[[KFSN-TV|TV]] en Fresnu, California; WNBF AM-FM-[[WBNG-TV|TV]] en Binghamton, Nueva York; WFBG AM-FM-[[WTAJ-TV|TV]] en Altoona, Pennsylvania; y [[WLYH-TV]] en Lancaster/Lebanon, Pensilvania), ''[[The Daily Racing Form]]'', ''[[The Morning Telegraph]]'', la revista ''[[Seventeen (revista)|Seventeen]]'', y la participación en delles empreses de TV por cable. Foi baxu tutelar de Triangle sobre WFIL en Filadelfia cuando [[Dick Clark]] y ''[[American Bandstand]]'' volviéronse populares. Triangle Publications vendió los sos periódicos en Filadelfia a [[Knight Newspapers]] en [[1969]], les sos estaciones de radiu y televisión mientres entamos de la década de [[1970]] a [[Capital Cities Communications]], y delles otres participaciones n'empreses, calteniendo namái ''TV Guide'', ''Seventeen Magacín'', y ''The Daily Racing Form''. Triangle Publications en sí foi vendíu a [[News America Corporation]] en [[1988]] por $3,000,000,000, n'unu de los mayores alcuerdos de medios hasta'l momentu.
Llinia 50:
El advenimiento de [[televisión per cable]] foi bien duru pa ''TV Guide''. Les canales de cable empezaron a apaecer en ''TV Guide'' en [[1980]] o [[1981]], dependiendo de la edición. Les canales tamién yeren distintes, dependiendo de la edición. Cada canal foi designáu por una bala rectangular de 3 lletres, por casu, (ESN) representó [[ESPN]]. P'aforrar espaciu nes canales, delles canales de cable (principalmente canales de pagu) había un asteriscu al llau d'ellos, pa significar que yera namái llistáu n'allunar de la nueche (y más tarde, la Pay-TV Movie Guide). Canales como (MAX) y (DIS) (Cinemax y Disney, respectivamente) primeramente empezaron namái n'allunar, pero depués espandiéronse a la llista tamién.
 
Como pasaron los años, canales de cable fueron añedíos. P'ayudar a compensar esto, en mayu de [[1985]] introducióse un tipu de lletra más pequenupequeñu, con otros cambeos cosméticos – el llargor d'un programa se listó dempués del títulu de la serie, non na descripción de como yera antes. Otru cambéu nos llistaos tuvo llugar en [[1996]]; el títulu del programa yá nun yera llistáu totalmente en mayúscules, pero tamién en minúscules.
 
En [[2003]], esistía tamién una llista de canales de cable que yeren llistaos n'allunar solamente. Dende'l so incepción hasta 2003, ''TV Guide'' ufiertó llistes de programación pa tola selmana, 24 hores al día. Empezando cola edición pal [[21 de xunu]] de [[2003]] (namái en delles ediciones), les llistes de llunes a vienres de 5am-5pm estremar en 4 allunes: 5am-8am, 8am-11am, 11am-2pm, 2-pm-5pm. Si la programación difería d'un día llaborable al otru, se listaba "Various Programs." Esti cambéu aportó a permanente pa toles ediciones de ''TV Guide'' empezando cola edición del "Fall Preview" (''Meyora de Seronda'') en [[2003]].
 
Dellos cambeos, que nun traxeron beneficios a les llistes de programación de la revista, siguieron produciéndose. Empezando en xineru de [[2004]], les llistes de medianueche a 5am (y tamién de 5am-8am na programación de sábados y domingos) nun incluyíen la programación de les estaciones de televisión locales fora de la ciudá d'edición, namái les estaciones de la ciudá de cada edición. Empezando cola edición de xunetu de 2004, les llistes de programación de tresnoche fueron sacaes dafechu, siendo reemplazaes por una alluna que diba de 11pm a 2am ya incluyó les estaciones locales de cada edición, con un puñáu d'estaciones de cable. Tamién se listaba una pequenapequeña seleición de películes de tresnoche en delles canales. Allunar de programación diurna tamién se camudaron, de 5am-5pm, a 7am-7pm. A entamos de [[2005]] munches canales más fueron amestaos a allunar del prime-time y del tresnoche. La revista tamién camudó'l so formatu, de mano cola programación de los domingos, en reemplazu de la programación de los sábados, camudando una tradición qu'empezó cola primer edición de la revista.
 
El [[18 de mayu]] de [[2005]], ''TV Guide'' llanzó ''[[TV Guide Talk]]'', un podcast selmanal disponible pa toos. El podcast foi encabezáu por un reporteru y personalidá de TV Guide, [[Michael Ausiello]], y foi co-animáu polos sos compañeru, Angel Cohn, Daniel Manu, y [[Maitland McDonagh]]. El podcast se descontinuó en [[2008]] cuando Ausiello treslladó a ''[[Entertainment Weekly]]''.
Llinia 61:
 
=== So Gemstar ===
El [[26 de xunetu]] de [[2005]], Gemstar-TV Guide anunció que ''TV Guide'' camudaría'l so formatu de tamañu pequenupequeñu, a una revista nacional de tamañu mayor qu'ufierta más hestories y menos llistes de programación. Toles 140 ediciones locales tamién fueron esaniciaes, siendo reemplazaes por 2 ediciones, una pa les zones horaries del Este y del Centru, y otra pa les del Pacíficu y de los montes. El cambéu nel formatu foi atribuyíu a la medría de los sitios Web, les canales de televisión per cable (como TV Guide Network), [[Guía electrónica de programes|empones electróniques de programación]], el [[TiVo]], y [[Grabador de video dixital|grabadores de video dixital]] como les fontes preferíes por espectadores pa llistes de programes.
 
La nueva versión de ''TV Guide'' foi un ésitu nes tiendes el [[17 d'ochobre]] de [[2005]], y na so portada apaecía [[Ty Pennington]] de ''[[Estreme Makeover: Home Edition]]''. El formatu de les llistes de programación agora consistía dafechu con allunes, y empezó les llistes colos llunes, en cuenta de los domingos.
Llinia 88:
Empezando en xineru de [[1977]], la revista empezó a utilizar per primer vegada dalgunes de les mesmes hestories y portaes de la edición d'Estaos Xuníos, pero publicando eventualmente distintos conteníos editoriales, con un enfoque canadiense pero tamién publicando apaiciones y semeyes de producciones estauxunidenses que nun apaecíen na edición estauxunidense. La revista, qu'utiliza un logotipu similar al de la versión estauxunidense, yera publicada por [[Transcontinental Media]]. Fueron aplicaos diverses medríes de preciu, xubiendo a 30 centavos, 35 centavos, y últimamente llegando a un dólar canadiense por edición.
 
En [[2004]], la revista camudó'l so formatu de tamañu pequenupequeñu, similar a la versión estauxunidense, a un formatu grande (similar en tamañu a un llibru de cómic). La necesidá de caltener una cantidá de páxines razonable en comparanza col aumentu de canales foi citáu na primer edición al treslladase a páxines más grandes. Col cambéu de formatu vieno la decisión de la revista de cesar la impresión de llistes de programación pal tresnoche; esta programación foi esaniciada con tal d'enfocase nes hores de televisión más vistes, xenerando quexes de los llectores.
 
El [[5 de payares]] de [[2005]], la ''TV Guide'' canadiense foi amenorgada de los sos 6 ediciones a namái 2, una pal Este de Canadá, y otra pal Oeste de Canadá. El cambéu foi bien controversial.
Llinia 109:
* N'[[Arxentina]] tamién esistió una publicación llamada "TV Guía", publicada per Editorial Abril, bien popular nos años 70 y 80 y qu'asonsañaba el formatu orixinal de la TV Guide estauxunidense, incluyendo'l logo, igual al orixinal. Cola llegada de la Tv por cable la so popularidá menguó hasta sumir.
* N'[[Australia]], mientres la década de [[1970]], esistió una versión de ''TV Guide'', que yera publicada so llicencia de [[Pacific Magacinos|Southdown Press]]; pero esta versión puestu decayó col so esitosu enemigu, ''TV Week'', en [[1980]]. ''TV Week'' tien un logotipu bien similar al de ''TV Guide''.
* En [[Nueva Zelanda]], hai una publicación de tamañu pequenupequeñu llamada ''TV Guide'', a pesar de que nun ta rellacionada de nenguna forma coles publicaciones d'Estaos Xuníos o [[Canadá]]. Tien la mayora circulación que cualquier revista nacional, y ye publicada por [[Fairfax Media]].
* N'[[Italia]], esiste una revista llamada ''TV Sorrisi y Canzoni'' que'l so logotipu ye casi idénticu, pero en cuenta de ser coloráu ye celeste, ensin nenguna relación cola publicación estauxunidense. Ye publicada por [[Arnoldo Mondadori Editore]] dende ochobre de [[1952]] Sicasí, tal logotipu (que s'utiliza hasta l'actualidá ensin nengún cambéu) foi creáu n'avientu de [[1971]].
* En [[Méxicu]], esistió de [[1952]] a [[2007]] una publicación de formatu pequenupequeñu llamada ''Tele Empón'', ensin nenguna relación cola publicación estauxunidense. Yera publicáu por [[Editorial Televisa]].
* En [[Chile]], Holanda Comunicaciones S. A. publica dende 1986 ''[[TV Grama]]'', que tampoco ta rellacionada con ''TV Guide'' estauxunidense. Sicasí, anguaño'l so logotipu ye bien similar a la revista yá mentada. La empresa editora chilena tamién edita ''Cine Grama'', una revista dedicada a los estrenos cinematográficos, de gran calidá y con amplia cobertoria del rubro.
* En [[Costa Rica]], el periódicu ''La Nación'' publica los díes domingu un suplementu tituláu ''Teleguía'', nel cual publicar la programación pa la selmana, xuntu con entrevistes a celebridaes. Coles mesmes, nun ta venceyada con ''TV Guide''.