Diferencies ente revisiones de «Testudines»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 150:
Una tortúa ponse de cutiu na base de monumentos funerarios de China. La lleenda sostien que les columnes de madera del [[templu del cielu]] en Beijing fueron construyíes nos cascos de tortúes vives, yá que pensaben qu'estos animales yeren capaces de vivir por más de 3000 años ensin comida nin agua y tán afataos con un poder máxico que torga que la madera ente en descomposición.
 
Según les creencies tradicionales xaponeses, sobre una tortúa ta'l paraísu pa los inmortales y simboliza la llonxevidá, bona suerte y el sofitu. Tamién ye'l símbolu de Kumpira, el Dios del pueblu marineru y nel [[arte xaponés]] basar na forma casi hexagonal del cascu d'una tortúa dacuando con pequenospequeños hexágonos dientro d'elles pa munchos de los sos diseños tradicionales.
 
Na mitoloxía hindú, créese que'l mundu fuelga sobre los llombos de cuatro elefantes que tán paraos nel cascu d'una tortúa. Nel [[hinduismu]] [[Akupara]] ye la '''tortúa''' que lleva'l mundu sobre'l so llombu, defendiendo la tierra del mar. El templu de Sri Kurmam en [[Andhra Pradesh]], India, dedícase Kurma la tortúa xigante. Kurmavatara ye tamién Kasyapa, la estrella del norte, el primera ser viviente, padre de [[Vishnu]] el protector. El plastrón simboliza'l mundu terrenal y el cascu del mundu celestial.