Diferencies ente revisiones de «The Times»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 55:
En 1922 John Jacob Astor, fíu del Viscount Astor 1º, mercó-y el periódicu a la familia Northcliffe. El periódicu ganó notoriedá na década de 1930 pol so sofitu a la política d'apandamientu d'Alemaña; l'editor d'aquel entós Geoffrey Dawson tenía una relación cercana con aquellos del gobiernu que practicaben esa política, ente los que destacaba [[Neville Chamberlain]].
 
En 1966 miembros de la familia Astor vendieron el periódicu al magnate canadiense de la industria editorial Roy Thomson, y nesi mesmu añu empezar a publicar noticies per primer vegada na portada del periódicu (d'antiguo esta páxina utilizar pa poner pequenospequeños anuncios, de normal d'interés pa les clases adineraes de la sociedá británica).
 
Una disputa empresarial provocó en 1979 que'l periódicu dexara de publicar mientres casi un añu. Finalmente, en 1981 foi mercáu pola Internacional de Noticies de [[Rupert Murdoch]].
Llinia 65:
Sía comoquier, la introducción directa de los testos polos periodistes ('single stroke' input) nun fuera algamada entá; esta midida nun se llogró hasta la disputa de Wapping (Wapping Apueste), una fuelga de los trabayadores del periódicu, que tuvo llugar en 1986. Dempués d'esti conflictu, nun solu día, ''The Times'' camudar del so enclave orixinal, denomináu ''New Printing House Square'' y asitiáu na Carretera Gray's Inn (cerca de [[Fleet Street]]) hasta unes nueves oficines en [[Wapping]].<ref>''The Times bids farewell to old technology'', por Alan Hamilton. ''The Times'', 1/5/82, pg. 2, col. C.</ref>
 
En payares de 2003 News International empieza a publicar el periódicu tantu en formatu grande (''broadsheet''), como en formatu pequenupequeñu (''tabloid''). El [[13 de setiembre]] de [[2004]], la edición selmanal en formatu grande foi retirada de la vienta en [[Irlanda del Norte]]. A partir del [[1 de payares]] de [[2004]], el periódicu imprímese namái en formatu pequenupequeñu.
 
Mientres el periódicu publica dos ediciones distintos, surden ciertes protestes qu'afirmen qu'apaecen más noticies sensacionalistes nel periódicu en formatu pequenupequeñu que nel de formatu grande, como por casu notes sobre famosos na portada. Los altos cargos de ''News International'' negar.
 
El [[Partíu Conservador (Reinu Xuníu)|Partíu Conservador]] amenació con un pleitu a ''The Times'' por un incidente nel que'l periódicu afirmó que l'estratega del Partíu Conservador, [[Lynton Crosby]], almitiera qu'el so partíu nun ganaría les [[Eleiciones|Eleiciones Xenerales]] del 2005. El periódicu retratóse y la denuncia foi retirada.
Llinia 76:
 
== Distribución ==
Les cifres oficiales de xineru del [[2005]] amuesen que ''The Times'' viende 688.000 copies al día. Esta foi la cifra más alta alcanzada so la dirección del actual editor, [[Robert James Thomson]], y amuesa que'l periódicu permanez per delantre del ''The Daily Telegraph'' en términos de vientes al preciu de la portada (escluyendo suscripciones), a pesar de que ''The Telegraph'' caltién el lideralgu ente los periódicos de formatu grande, distribuyendo alredor de 920&nbsp;000 copies, y con más de 300.000 suscriptores diarios. La circulación de dambos periódicos ye bien pequenapequeña comparada a la de ''The Sun'' y otros tabloides.{{cr}}
 
== Suplementos ==