Diferencies ente revisiones de «Tórsḥavn»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 28:
 
== Xeografía ==
Tórshavn alcuéntrase asitiada xeográficamente nel centru del [[archipiélagu]] de les Feroe, na mariña sudeste de la mayor isla, [[Streymoy]]. El so localización ye 62° norte, 6° 45' oeste. Al oriente de la ciudá allúgase la islla Nólsoy, que protexe de manera efectiva'l puertu natural de la ciudá y ensin la cual el desenvolvimientu de Tórshavn posiblemente como ciudá portuaria nunca tuviera llugar. La [[península de Tinganes]] estrema al puertu en dos partes: Eystaravág, al este, y Vesteravág, al oeste. El pequenupequeñu ríu Sandá desagua na sablera de Sandagerði, y sirve de llende ente Tórshavn y la llocalidá de Argir.
 
Col tiempu, la área urbana de Tórshavn enchió les sos llendes orixinales, de manera que les llocalidaes vecines de [[Argir]] y [[Hoyvík]] son güei consideraes barrios de la ciudá. Sicasí, estadísticamente caltiénense separaes una de les otres.
Llinia 214:
La mayoría de los habitantes (83,6 %) de Tórshavn son miembros de la [[Ilesia de les Islles Feroe]] (una institución [[Luteranismu|luterana]]), un porcentaxe llixeramente enriba del promediu nacional (83,1 %). El conceyu de Tórshavn estremar en dos [[Parroquia (relixón)|parroquies]]: El soðurstreymoy occidental, que'l so templu ye la moderna ilesia Vesturkirkjan, y La soðurstreymoy oriental, siendo'l so templu la [[catedral de Tórshavn]]. Esta postrera ye tamién la see del únicu obispu de les Islles Feroe y pollo el templu más importante del país, amás d'unu de los más antiguos.
 
Hai otres pequenespequeñes comunidaes cristianes, incluyendo la [[Ilesia católica]], que caltién un templu y un [[conventu]] de monxes na ciudá.
 
== Educación ==