Diferencies ente revisiones de «Viloria»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 6:
{{VT|Historia de la provincia de Valladolid}}
Remontar a la repoblación de la zona de [[Cuéllar]]. Topáronse restos arqueolóxicos visigodos en diverses localizaciones del conceyu y terrenes cercanos al mesmu.
El documentu históricu más antiguu calteníu ye una Carta de Privilexu otorgada por Xuan II confirmando la dada por Sancho IV el 20 d'avientu de 1294, a los habitantes de Viloria por que llantaren un pinar pal so usu y esfrute.<ref>[Inventariu arqueolóxicu de les Normes Subsidiarias del Conceyu de Viloria, "La Comunidá de Villa Tierra de Cuéllar a fines de la Edá Media. Poder políticu conceyil, ordenances municipales y regulación de l'actividá económica". Emilio Llameres Herguedas. Ed. Universidá de Valladolid. 1998]</ref>Dende l'Alta Edá Media ta integráu na [[Comunidá de Villa y Tierra de Cuéllar]], dientro del [[Sexmo de Montemayor]]
 
La so población, según el ([[INE (España)|INE]]) de [[2007]] ye de 382 habitantes censaos, anque mientres el branu la so población aumenta colos emigrantes que retornen dende llugares como [[Madrid]], [[Barcelona]] y [[Bilbao]]. y con braniantes que se treslladen dende otros llugares.
 
La so población dedícase mayoritariamente al sector servicios y al industrial, moviéndose hasta [[Valladolid]] y otres poblaciones, magar una pequenapequeña proporción vive de la [[agricultura]] y [[ganadería]].
 
Nel conceyu hai talleres de fierro, carpinteríes, arreglu d'automóviles, construcción, estracción y envasado de piñones, talleres artesanos de forxa y cueru, ellaboración y envasado de miel y una empresa de distribución d'enerxía eléctrica de propiedá municipal.
Llinia 62:
 
== Enllaces esternos ==
* [https://web.archive.org/web/20111118154943/http://www.diputaciondevalladolid.es/los nuesos_pueblos/los nuesos_pueblos.shtml?idmuni=194 www.diputaciondevalladolid.es]