Diferencies ente revisiones de «Wifi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 65:
** Los [[puntu d'acceso|punto d'accesu]] son dispositivos que xeneren un ''set de serviciu'' que podría definise como una ''rede wifi'' a la que pueden conectase otros dispositivos. Los puntos d'accesu dexen conectar dispositivos de forma inalámbrica a una rede esistente. Pueden amestase más puntos d'accesu a una rede pa xenerar redes de cobertoria más amplia, o conectar antenes más grandes qu'amplifiquen la señal.
** Los [[repetidor]]es inalámbricos son equipos que s'utilicen pa estender la cobertoria d'una rede inalámbrica. Conectar a una rede esistente que tien señal más débil y crean una señal más fuerte a la que pueden conectase los equipos dientro del so algame. Dalgunos d'ellos funcionen tamién como puntu d'accesu.
** Los [[router|enrutadores]] inalámbricos son dispositivos compuestos especialmente diseñaos pa redes pequenespequeñes (llar o pequenapequeña oficina). Estos dispositivos inclúin un enrutador (encargáu d'interconectar redes; por casu, la nuesa rede del llar con Internet), un puntu d'accesu (esplicáu más arriba) y xeneralmente un [[Conmutador (dispositivu de rede)|conmutador]] que dexa conectar dellos equipos vía cable ([[Ethernet]] y [[Universal Serial Bus|USB]]). La so xera ye tomar la conexón a Internet y brindar al traviés d'ella accesu a tolos equipos que conectemos, sía por cable o en forma inalámbrica.
 
* Los dispositivos terminales tomen tres tipos mayoritarios: tarxetes [[Peripheral Component Interconnect|PCI]], tarxetes [[PCMCIA]] y tarxetes [[Universal Serial Bus|USB]]: