Diferencies ente revisiones de «Botsuana»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Allí +Ellí )
m Preferencies llingüístiques
Llinia 96:
El desarrollu de les principales víes de comunicación (por exemplu, la carretera Trans-Kalahari, financiada pol Bancu Africanu de Desarrollu) dependió en xeneral de l'ayuda financiera esterna. Sicasí, el 15-20% del gastu públicu del país destínase a inversiones d'ameyoramientu de les infraestructures viaries. Asina, en 2003 asfaltáronse 9.000 km de carreteres de les que comuniquen el país con Zambia y Zimbabwe, tentando de reducir la importante dependencia del pais respectu a les carreteres de la República Sudafricana. Pesie a ello el gastu en mantenimientu de carreteres sigue siendo escasu; bona amuesa d'ello ye'l fechu de que les cuatro rutes que xunen el país con Sudáfrica nun permiten el pasu de tráficu pesáu.<ref>[http://www.oecd.org/fr/pays/botswana/36791933.pdf Informe de la [[OCDE]] sobro les perspectives económiques de Botsuana]</ref>. El total de km de la rede de carreteres (2011) ye de 17.916. 8.916 d'ellos (6.116 asfaltaos y 2.800 non asfaltaos) pertenecen a la rede estatal, y los otros 9.000 tán al cuidáu de los niveles inferiores de l'alministración.
[[Imaxe:Aircraft 12.03.2005 11-06-39.jpg|thumb|Un avión de Air Botswana nel aeropuertu de Johannesburgu]]
Tocántenes al '''ferrocarril''', la llinia principal del país ye una secciónseición de la proyectada por [[Cecil Rhodes]] y nunca acabada llinia [[Ciudá del Cabu]]-[[El Cairu]], que xune la ciudá sudafricana con [[Bulabayo]] ([[Zimbabue]]) tres travesar [[Lobatse]], [[Gaborone]] y [[Francistown]]. Va poco que se-y añedieron a esta llinia dos ramales pa dar serviciu a los xacimientos de carbón de Morupule y de cobre y níquel de Selebi-Phikwe. Los 888 km de la rede siguen calteniendo, como herencia británica, la vía estrecha (la nomada ''trocha angosta'', con una distancia ente víes de 1.067 mm).
 
No que cinca al '''tresporte aereu''', hai 76 aeropuertos y aeródromos nel país; namái 10 d'ellos tienen la pista d'aterrizaxe asfaltada<ref>[https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/bc.html CIA World Factbook 2012]</ref>. L'aeropuertu de Gaborone ye l'únicu que tien tráficu internacional, y hai otros dos, los de [[Maun]] y [[Kasane]], que presten servicios a nivel rexonal. L'aerollinia de bandera ye Air Botswana, que xune los aeropuertos del país colos países vecinos ([[Zambia]], [[Zimbabue]] y [[República Sudafricana]]).