Diferencies ente revisiones de «Burgos Club de Fútbol»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 873:
* 2 equipos de categoría benjamín
 
== Otres seccionesseiciones deportives ==
El club tamién cuntaba con una secciónseición de [[Fútbol Sala]], col equipu '''Hotel Ciudad de Burgos - Burgos CF'''; que militaba na [[Segunda División B (fútbol sala)|Segunda División B]] (Grupu 2).
 
Anque'l club fundar a empiezos de los años 90, nun foi hasta la temporada 2009/10 cuando se adherió al Burgos Club de Fútbol, incorporando'l nome del club al patrocinador.
Llinia 882:
La temporada 2010/11 y en sufriendo la categoría [[Primer Nacional "A"]] una gran reestructuración, l'equipu consigue acabar nun meritoriu 5º puestu y caltenese una temporada más nuna categoría que la [[Lliga Nacional de Fútbol Sala]] quería semi-profesionalizar.
 
Tres otra gran reestructuración nel branu de [[2011]] y col cambéu de nome amás de les distintes [[Sistema de lligues de fútbol sala d'España|categoríes]] per parte de la [[Lliga Nacional de Fútbol Sala]], l'equipu queda encuadráu pa la temporada 2011/12 nel grupu 2 de l'agora llamada [[Segunda División B (fútbol sala)|Segunda División B]]. El presidente del Burgos CF anuncia que la secciónseición de [[fútbol sala]] debe autofinanciarse pa poder competir. Tres un branu nel que se pensaba que la secciónseición diba sumir, el club inscribir na categoría gracies a la renovación per un añu más col patrocinador '''Hotel Ciudad de Burgos'''. L'equipu queda nel puestu 11º del grupu consiguiendo l'oxetivu de la permanencia un añu más.
 
Pa la temporada 2012/13, el Burgos Club de Fútbol decidió nun inscribir al equipu por que compitiera una temporada más na [[Segunda División B (fútbol sala)|Segunda División B]]. Problemes deportivos pola ausencia de dellos xugadores importantes que yá comunicaren que nun diben siguir y sobremanera problemes económicos ante la baxada de subvención per parte del patrocinador y del [[Conceyu de Burgos|conceyu]], fixeron que la secciónseición sumiera.<ref>[http://www.diariodeburgos.es/noticia/Z4F1672D8-A13C-ECC5-C899CBA3A51FAF8D/20120630/burgos/cf/nun inscribe/equipu/futbol/sala El Burgos CF nun inscribe al so equipu de fútbol sala]</ref>
 
== Notes ==