Diferencies ente revisiones de «Educación preescolar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 52:
Enseñar dende la creación d'un espaciu alfabetizador. L'espaciu ye entendíu, más allá de lo físico, como testu y contestu de los aprendizaxes, yá que el contestu nel cual desenvuélvese una situación d'enseñanza tien gran influencia no qu'asocede nel procesu d'apropiación de los saberes.
 
El Xardín d'Infantes ocupar de la educación de los les seccionesseiciones de 3, 4 y 5 años. Nel Xardín enséñense-yos conteníos, desenvuélvense vezos y conductes que regulen la vida en sociedá, y munchos de los aprendizaxes qu'adquieren llograr gracies al xugar, porque ésti ye la manera nel cual aprienden los neños pequeños a conocese y conocer el mundu.
 
Ye avezáu que les persones piensen que los neños van xugar y ser curiaos, éstes desconocen que los docentes planien a lo llargo del añu y desenvuelven conteníos matemáticos, de ciencies naturales, sociales, llingua, música, plástica, educación física, formación ética y ciudadana y teunoloxía. La función del docente na aula ye d'acompañamientu, sosten y dexa el desenvolvimientu d'habilidaes, y llograr un meyor venceyu colos otros neños y los adultos que s'atopen al so alredor, lo cual ye bien importante pa les relaciones qu'estableza a midida que crez y amplía el so campu social.