Diferencies ente revisiones de «Equitación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 43:
'''Xueces'''. El xuráu d'una prueba ta compuestu por cinco xueces. Estos otorguen una puntuación en función de la corrección d'exerciciu, que puede sufrir penalizaciones per cada infracción cometida.
 
'''Puntuación'''. La prueba estremar en delles seccionesseiciones, caúna de les cualos contién una serie determinada de pasos, movimientos, figures y transiciones. Cada secciónseición ye puntuada ente 0 (si nun se realiza nengunu de los movimientos esixíos) y 10 (qu'equival a una execución perfecta) per caúnu de los xueces. El conxuntu d'exercicios que s'efectúa nuna prueba recibe'l nome de ''reprise''. La suma de los puntos de tola ''reprise'', que determina la calificación final, llograr a partir de la media aritmérica de les puntuaciones otorgaes por tolos xueces na mesma.
 
'''Penalizaciones'''. Les penalizaciones otorgar por erros de percorríu o por erros de prueba. En tolos casos caltién la penalización anque se corrixa l'erru. Al cometer el primer erru penalizar con 2 puntos, ente que'l segundu y el terceru son penalizaes con 4 y 8 puntos respectivamente. El cuartu erru significa la eliminación inmediata. Tamién puede penalizase con mediu puntu cada segundu o fracción d'un segundu en que s'entepase'l tiempu disponible.