Diferencies ente revisiones de «Jeep»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 85:
En [[1954]] apaez el Jeep '''CJ-5''', una versión dafechu distinta al CJ-3B, que'l so diseñu basar nel '''M38A1''' desenvueltu en [[1952]] pa la [[guerra de Corea]]. Incorporaba guardabarross delanteros muncho más grandes y envolventes, y ye el Jeep producíu mientres más tiempu, llegando a les 600{{esd}}000 unidaes en tol mundu nuna producción continua de 30 años. En [[1965]] dio'l primer pasu significativu al ufiertase con un motor en V-6 de 155{{esd}}hp (117{{esd}}kW) conocíu como ''Dauntless'', y en 1970 apaez la so primer versión Renegade, anovada en 1971 como Renegade II; otres versiones fueron Tuxedo Park, Camper, 462, Super Jeep y Golden Eagle. Esti Jeep polo tanto ye unu de los vehículos tou terrén más populares del sieglu XX. Una versión pocu popular foi'l '''CJ-6''', un CJ-5 con mayor distancia ente exes que dexaba un mayor espaciu interior y que en dalgún momentu tamién aportó a ufiertáu col nome de Toxedo Park.
 
Enforma s'especuló sobre la esistencia d'un '''CJ-4''', el modelu perdíu entemediu ente'l CJ-3B y los primeros modelos de CJ-5. N'efectu foi un vehículu esperimental y al paecer el primeru en llevar el motor ''Hurricane''. El so aspeutu ye realmente entemediu ente'l CJ-3B con guardabarros rectos y estrechos, xuntu col frente arrondáu qu'incorporó'l CJ-5, polo cual el so diseñu fronteru ye dafechu únicu y distintu. Mecánicamente yera bien similar al M38A1 y especialmente al CJ-3B; por enforma tiempu caltúvose como un misteriu ensin resolver yá que naide podía atestiguar que realmente esistiera esti "Jeep entemediu" y les úniques pruebes de la dómina amosar en dos fotografies como'l vehículu ''Willys Esperimental X-151''. Finalmente en 1997 apaeció a la lluz público l'únicu CJ-4 qu'esiste anguaño. El vehículu esperimental foi adquiríu pol inxenieru xefe de la secciónseición de Xasis de Willys, Miguel Odorica, a mediaos de la década de los cincuentes. Él usar na so granxa por enforma tiempu y cuando morrió en [[1977]] el Jeep pasó a manos de John Milam quien lo guardó per dellos años. Anguaño atópase nuna detallada restauración por un coleccionista de Jeep.
 
Depués del CJ-5, salió'l postreru CJ que foi'l '''CJ-7''' qu'apaeció en [[1976]]. La so estraordinaria introducción al mercáu fixo que la compañía AMC (dueña daquella de Jeep)enfocara tolos sos esfuerzos de producción nésti vehículu y la so versión Pick-up de xasis llargu, el '''CJ-8 Scrambler''', polo qu'el CJ-5 empezó'l so camín escontra'l retiru en [[1982]]. Incorporaba un tableru dafechu nuevu y per primer vegada con acabaos en plásticu, dando pasos escontra enclinos más modernos; otres reformes estétiques incluyíen ángulos más pronunciaos nes sos puertes que les curves avezaes nes puertes del CJ-5, según un techu ríxidu moldiáu de fábrica, removible de la carrocería, y puertes d'aceru. Tuvo disponible con tracción integral nos cuatro ruedes Quadra-Trac (opcionalmente) que non necesariamente foi una opción caracterizada pola so fuerza, pero taba disponible la so caxa de tresferencia 4X4 tradicional, y con diversos motores incluyendo un V8. La versión CJ-8 nun taba disponible con Quadra-Trac y tenía la caxa de tresferencia tradicional con gabitos de accionamiento manual, y al igual qu'el CJ-7, tuvo disponible con dos caja mecániques de 4 o 5 marches, y una automática opcional de 3 marches.
Llinia 92:
 
[[Archivu:CJ7 Jeep.JPG|miniaturadeimagen|derecha|Jeep CJ7]]
El modelu CJ-7 introducir al mercáu en 1976, más de 379,299 fueron fabricaos mientres los sos 11 años de producción. El Jeep CJ-7 tenía una base de llantes 10 pulgaes más llarga que la del CJ-5 y escarecía de la curva característica del CJ-5 nes puertes. A diferencia del CJ-5 el CJ-7 tenía un xasis conformáu por dos rieles paralelos llonxitudinales de secciónseición C. La porción trasera del chasís del CJ-7 ye más ancha con tal d'afaer los resortes y amortiguadores más cercanos al esterior de la carrocería del vehículu y collo ameyorar el so manexu y estabilidá. El CJ-7 introducía la opción d'un nuevu sistema de tresmisión automática con [[tracción nos cuatro ruedes]] llamáu Quadra-Trac al igual qu'una caxa de tresferencia manual de dos velocidad y tresmisión automática. Otres opciones incluyíen un toldu duru y puertes metáliques. Los CJ-7 se comerciaizaron tamién con versiones Renegade y Laredo, estremables polos sos distintos calcomanias de carrocería. El modelu Laredo tenía asientos de cubu en piel altu, flecha de dirección ajustable y un paquete d'accesorios cromaos ellaboráu qu'incluyía defenses, parrilla de radiador, espeyos y rines de llanta.
 
En [[Venezuela]] la versión de techu duru con xasis curtiu full equipu denominóse-y '''Llaneru''', en cuantes que'l descapotado llamábase-y '''Renegáu'''.