Diferencies ente revisiones de «Orfebrería»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 35:
; Decoración incisa: Consiguir por aciu la incisión con un [[buril]] sobre la pieza y so un soporte firme que suxete l'oxetu.
; [[Estampáu]]: Consiste en primir a golpe de martiellu con un punzón metálicu sobre l'aviesu d'una llámina; nel estremu del punzón topa'l dibuxu que quier reproducise en relieve. Cuando'l punzón dexa la so marca namái por una cara del metal llámase estampación por impresión», ente que cuando dexa un relieve por una cara y un buecu por otra denominar estampación repujada».
; La [[filigrana (artesanía)|Filigrana]]: Ye un esquema decorativu diseñáu por aciu filos que se sueldan a una llámina de base. Pa fabricar los filos hai dos métodos: nun casu, partir d'una llámina cortada en tires estreches que s'endolquen sobre sí mesmes suxetar per un estremu, lo que-yos dexa marques [[helicoidal]]es de retorcimiento; y nel otru, realízase un fundíu previu en molde pa llograr la forma de filo y dempués esmartiéllase hasta llograr la secciónseición deseyada. Llámase «filigrana sentada» cuando los filos se sueldan sobre una base, y «filigrana al aire o calada» cuando los filos xunir ente sigo, ensin base.
; [[Granosu]]: Basar nel mesmu principiu, y nél los filos sustituyir por pequeñes esferes d'oru. Consiste en soldar pequeños gránulos o esferitas d'oru a una superficie formando diversos motivos. Xeneralmente «filigrana» y «granosu» combinar ente sigo, y dacuando tamién con otres técniques, algamando una gran complexidá compositiva.