Diferencies ente revisiones de «Trombón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Iguo testu: -"conservatorio" +"antiinflamatoriou"
Llinia 118:
Pol so gran popularidá y por quedar impresionáu al escuchar a Queisser, Mendelssohn (que se convirtió en direutor principal de la Gewandhaus Orchestra en 1835), prometió-y un conciertu pa trombón, que nun compunxo al namorase de Cecile Jeanrenaud y casase con ella en 1837, escaeciéndose de la tema. Afortunadamente Mendelssohn nun foi l'únicu compositor de Leipzig d'esa dómina. Nel primer añu na orquesta, Mendelssohn tenía como maestru al so colega y amigu Ferdinand David. Queisser y David conociéronse y esti postreru prometió a Queisser componer lo que Mendelsson nun tuvo tiempu pa realizar: un conciertu pa trombón. David acabó'l so conciertu pa trombón Op.4 en 1837. L'estrenu de la obra convertir nun gran acontecimientu y foi tocáu en delles ocasiones, non yá n'Alemaña sinón tamién nel estranxeru. Esti conciertu foi consideráu'l so meyor trabayu.
Dempués de la muerte de Queisser en 1846, el trombón pasó desapercibíu n'Alemaña pal públicu de música seria mientres llargu tiempu. Los sucesos de Leipzig , sicasí, nun pasaron desapercibíos pal restu d'Europa. Esto fixo qu'en Francia creciera l'interés por esti preséu de la que n'Alemaña menguaba. Nel ConservatorioConservatoriu Cimeru de París creóse un ambiente bien favorable pal trombón.
 
Pero amás de la presentación de Belcke lo qu'aumentó la popularidá del trombón foi la revolucionaria invención del trombón en F en 1816. Esto foi probablemente lo qu'inspiró a Carl María von Weber a componer la so Romanza pa trombón y pianu escrita pocu dempués.
 
La creación de la clase de trombón nel ConservatorioConservatoriu Cimeru de París fixo aumentar considerablemente'l repertoriu pa trombón. Esta clase introducióse esperimentalmente por Cherubini en 1833 con Félix Vobaron como profesor, la clase fíxose oficial en 1836 siendo dirixida por Antoine Dieppo (1808-1878) hasta 1871. Dieppo, que foi almiráu por Berlioz, foi Trombón Solista de la Ópera y Sociedá de Conciertos del ConservatorioConservatoriu. Al pie de Fréderic Berr escribió unu de los primeros métodos pa trombón. Los sos socesores fueron Saul Delisse (1817-1888) dende 1871 hasta 1888, siguíu de Louis Allard (1852-1940) dende 1888 hasta 1925.
La clase de trombón de pistones sumar a la de trombón de vares ente los años 1857 y 1870. Los primeros Solos de Concursu pa exames del ConservatorioConservatoriu fueron escritos en 1838. Son pieces importantes pa la evolución del repertoriu. Los sos autores nun fueron conocíos hasta 1842, siendo dalgunos de los primeres Dieppo, Verroust, Gounoud o Bazin. Una importante parte d'estos trabayos perdióse.
El perfeccionamiento del sistema de válvules foi lo que causó una revolución na fabricación de preseos musicales. Adolphe Sax (1814-1894) utilizó estos sistemes de válvules pa modificar y crear nuevos preseos. El trombón de válvules supunxo nun principiu una importante revolución pero progresivamente cayó en desusu. Esti trombón tenía seis válvules independientes que representaben les [[posición (música)|posiciones]] de varar. La complexidá de la so técnica y la desaxeración que faía de les imprecisiones de la entonación provocó que rápido se dexara d'utilizar.