Diferencies ente revisiones de «Rémi Simeón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques
Llinia 13:
}}
 
'''Rémi Siméon''' (1827–1890) foi un [[lexicógrafu]] que nació en Lurs (Bajo Alpes, Francia) y autor del ''Diccionariu de la llingua náhuatl o mexicana'' ([[Náhuatl|náhuatl clásicu]]) y castellán, que publicó en París en 1885.
 
El Diccionariu recueye en forma íntegra'l ''Vocabulariu en llingua castellana y mexicana'' de [[Fray Alonso de Molina]], publicáu en Méxicu en 1571.
Llinia 29:
En 1867 publica'l so ''Nota sobre la numberación de los antiguos mexicanos''; en 1875, la ''Gramática de la llingua náhuatl o mexicana'' de [[Andrés de Llameres]], con notes y aclaraciones sos; en 1880, a [[Bernardino de Sahagún]]; de 1883 a 1889, diversos estudios y traducciones de los ''Añales o cróniques'' de Chimalpahin; en 1885, el ''Diccionariu'', y a lo llargo d'esos años, numberosos ensayos más, que-y merecieron honores tales como'l ser nomáu presidente del comité d'arqueoloxía de la Société d´Ethnographie, vicepresidente de la Société Américaine de France y delegáu al conseyu central de l'Alianza Científica Universal.
 
Em 1889 foi miembru del comité y relator de la secciónseición de llingüística del Congresu Internacional de Ciencies Etnográfiques. Llogró'l premiu Volney pol ''Diccionariu'' y unu de los premios Lobat pola so traducción de Chimalpahin.
 
Morrió en París el 23 de payares de 1890.