Diferencies ente revisiones de «Viaductu de Millau»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 27:
Foi inauguráu'l [[14 d'avientu]] de [[2004]] tres 36 meses de trabayos de construcción. La estructura algama un altor máximu de 343 metros sobre'l [[ríu Tarn]], y un llargor de 2460 m, ente'l Causse du Larzac y el Causse Rouge; tien siete piles de [[formigón]], y el tableru tien un anchor de 32 metros. Cerca de 3000 persones trabayaron nesti proyeutu, que costó casi 400 millones de [[euru|euros]]. El viaductu de Millau foi proxectáu pol inxenieru francés [[Michel Virlogeux]].
 
Ta constituyíu por ocho tramos de tableru de [[aceru]], que se sofiten sobre siete [[pilar|piles]] de [[formigón]]. La calzada pesa 36 000 [[tonelada|tonelades]] y estiéndese a lo llargo de 2460 metros, siendo'l so anchu de 32 m y la so espesura de 4,3 m. Los seis tramos interiores del viaductu tienen 342 m, ente que los dos estremos miden 204 m. L'autopista tien una leve [[Pindia (xeografía)|pindia]] del 3 %, descendente en dirección [[norte]]-[[sur]], y se curva nuna secciónseición plana con un radiu de 20 km. Esto postreru fíxose col enfotu de dar una meyor visibilidá a los automovilistes. Tien dos carriles de tránsitu en cada sentíu.
[[Archivu:Autoroutes Nord-Sud et viaduc de Millau.JPG|thumb|240px|right|Allugamientu.]]
 
Les piles tienen ente 77 y 246 m y pasen de tener una secciónseición llonxitudinal de 24,5 m na base a 11 m nel so parte cimeru. Cada pila ta compuestu de la mesma por 16 seccionesseiciones, caúna de les cualos pesa 2230 tonelaes, y en total la ponte pesa alredor de les 350 000 tonelaes. Estes seccionesseiciones se ensamblaron nel llugar de la obra a partir de pieces de 17 metros de llargu, 4 metros d'anchu y un pesu de 60 tonelaes, que fueron fabricaes en [[Lauterbourg]] y [[Fos-Sur-Mer]] pola empresa constructora [[Eiffage]]. Les piles montáronse primero, al pie de una serie de soportes temporales, y en forma previa al allugamientu de les [[viga|vigues]], que s'empunxeron por aciu señales de satélite y dispunxéronse a una velocidá de 600 [[milímetru|milímetros]] cada cuatro minutos.
 
El viaductu de Millau práuticamente dobla l'altor del qu'hasta entós yera la ponte más alta del mundu, el [[Europabrücke]], n'[[Austria]]. Tamién se convirtió na ponte de carretera más altu si tómase como referencia'l nivel de la calzada. L'altor de 270 m a la que s'atopa la mesma, supera los 268 m de la ponte sobre'l valle del New River, en [[Virginia Occidental]], [[Estaos Xuníos]]. Los 321 m de la ponte sobre'l [[ríu Arkansas]] superen al viaductu de Millau, pero naquel casu tratar d'una ponte piatonal. El 5 de xineru de 2012 perdió la condición de ponte más elevada en favor de la ponte Baluarte-Bicentenariu na carretera Mazatlan-Durango (Méxicu) que coles sos 402 metros d'altor de la calzada al ríu convertir na ponte atirantado pa vehículos más altu del mundu.
Llinia 51:
[[Archivu:Viaduc de Millau 1.jpg|thumb|center|950px|Vista xeneral del viaductu, cola ciudá de [[Millau (Francia)|Millau]] a la derecha.]]
 
La empresa constructora que llogró'l contratu pa construyir el viaductu foi la Compagnie Eiffage du Viaduc de Millau. El consorciu constructor tuvo compuestu pola compañía Eiffage TP pa les seccionesseiciones de formigón, la compañía Eiffel pal tendíu de los tramos d'aceru y l'empresa Enerpac,<ref>[http://www.enerpac.com/ Enerpac]</ref> foi la encargada de los soportes hidráulicos de l'autovía.
 
El grupu d'inxeniería Setec asumió responsabilidaes nel proyeutu, ente que SNCF tuvo control parcial del mesmu.
Llinia 64:
=== Procesu constructivu ===
[[Archivu:Millau Viaduct construction south.jpg|thumb|230px|Construcción del tableru por llanzamientu.]]
Primero construyéronse les piles que soportaríen los pilones na configuración definitiva de la ponte. La construcción del tableru llevar a cabu nos estremos. Por aciu esta técnica y según vanse construyendo les seccionesseiciones tresversales, dacuando embúrriase dende'l tableru sobre les piles, dexando espaciu pal allugamientu de nueves seccionesseiciones de la ponte. Pa evitar grandes sobreesfuerzos qu'obligaren a reforzar la secciónseición descomanadamente al respective de la fase de serviciu, dispunxéronse una serie d'apeos entemedios de forma que los vanos fueren de menor llargor mientres la fase de construcción. Una vegada emburriáu'l tableru dende dambos estremos y algamáu el puntu d'unión, se ensamblaron dambes metaes y asitiáronse les torres de atirantamiento. Finalmente retiráronse los apeos provisionales.
 
== Costos y recursos ==