Diferencies ente revisiones de «Viaxe al Oeste»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-monesteriu +monasteriu)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 12:
La segunda parte (capítulos 8-12) presenta al personaxe principal nominal, [[Xuanzang]] (Tang Sanzang), al traviés de la so biografía temprana y el fondu del so gran viaxe. Ablayáu porque "la tierra del Sur namái conoz la cobicia, l'hedonismu, la promiscuidá y pecaos", el Buda da instrucciones a [[bodhisattva]] [[Avalokiteśvara]] ([[Guanyin]]) pa buscar na [[dinastía Tang]] china por que daquién tome los sutras budistes de la "trescendencia y la persuasión de bona voluntá" de vuelta escontra l'Este. Parte de la hestoria equí tamién se refier a la forma en que Xuanzang convertir nun monxu (amás de revelar la so vida pasada como un discípulu del Buda llamáu "oru del billoriu" (金蟬子) y vien de ser unviáu nesta pelegrinación pol [[emperador Taizong de Tang|emperador Taizong]], que primeramente escapó a la muerte cola ayuda d'un funcionariu del [[diyu|inframundo]]).
 
La tercera y más llarga secciónseición de la obra ta formada polos capítulos 13-99, una hestoria d'aventura episódica na que Xuanzang disponer a traer de vuelta les escritures budistes del templu Leiyin en [el [Griddhraj Parvat|Picu de la Utre]] na India, pero atopar con diversos males y torgues lo llargo del camín. La secciónseición atópase nes tierres escasamente poblaes a lo llargo de la [[ruta de la seda]] ente China ya India, incluyendo [[Xinjiang]], [[Turkestán]] y [[Afganistán]]. La xeografía describir nel llibru ye, sicasí, casi na so totalidá fantasía; Xuanzang escasamente estrémase de [[Chang]], la capital Tang, y en cruciando la frontera (en dalgún llugar de la provincia de [[Gansu]]), atopar nun desiertu de fondos ribayos y altos montes, habitaos por demonios y espíritos animales, que lo consideren como una comida potencial (yá que se creía que la so carne daría la inmortalidá a quien lo comiera), col monasteriu escondíu ocasional o ciudá-tao real en mediu de la redolada aspra.
 
Los episodios consisten en capítulos 1-4 y polo xeneral amuesen a Xuanzang siendo prindáu cola so vida en peligru ente que los sos discípulos traten d'atopar una manera atélite (y de cutiu violenta) de lliberar. Anque dalgunos de los predicamentos de Xuanzang son políticos y arreyen seres humanos comunes, con más frecuencia consisten n'alcuentros con dellos demonios, munchos de los cualos resulten ser manifestaciones terrenales de los seres celestes (que los sos pecaos van ser negaos pol consumu de la carne de Xuanzang) o animales-espíritos con abondu méritu espiritual taoísta qu'asumen formes semi-humanes.