Diferencies ente revisiones de «Tegucigalpa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Santo Lucía +Santa Lucía)
Llinia 57:
Tegucigalpa creció nos postreros 50 años, pero convirtióse nuna ciudá desorganizada por cuenta de la falta de planificación de la mesma. La migración del campu escontra la ciudá vieno amontar la población capitalina, especialmente na terrenal redoma allugada nes fasteres de los numberosos cuetos, munchos d'ellos, carentes d'urbanización.
 
La ciudá de Tegucigalpa, atópase en constante crecedera. Nestos momentos los polos de desenvolvimientu residencial apunten escontra'l sur de la ciudá, dende l'aeropuertu Toncontín hasta la zona de la represa Los Lloreos y como ciudad dormitorio, tenemos na zona nordés, a los conceyos de [[SantoSanta Lucía (Honduras)|Santa Lucía]] y [[Valle d'Ánxeles]].
 
El [[30 d'ochobre]] de [[1998]] la ciudá sufrió daños importantes tres el pasu del [[furacán Mitch]], que destruyó una parte de [[Comayagüela]] y los llugares bordiaos pel ríu Grande o Choluteca. El furacán caltuvo sobre'l territoriu hondureñu por cinco díes lo que causó que la tierra nun pudiera absorber tanta agua y auníu a la deforestación, provocara graves hinchentes en tol país, principalmente en Tegucigalpa.
Llinia 95:
Tegucigalpa atopar nuna cadena de montes a altores de 935 metros (3.068 pies) nos sos puntos más baxos y 1.463 metros (4.800 pies) nel so nivel más altu n'árees suburbanas. Al igual que la mayoría de les tierres altes del interior d'Honduras, la mayoría de la superficie actual de Tegucigalpa foi ocupada por montes abiertos. La área qu'arrodia la ciudá sigue siendo'l sofitu a los montes abiertos monte de pinos entemecíos con dalgunos de carbayu, carba y escamplaes de yerba, según l'aguya de fueya perenne de fueyes y montes caducifolios de fueya ancha.
 
Tegucigalpa llinda al norte colos conceyos de [[Cedros (Honduras)|Cedros]] y [[Talanga]], al sur colos conceyos de [[Maraita]], [[San Bonaventura (Honduras)|San Bonaventura]], [[Santo Ana (Francisco Morazán)|Santa Ana]] y [[Lepaterique]], al este colos conceyos de [[SantoSanta Lucía (Honduras)|Santa Lucía]], [[San Antonio d'Oriente]], [[Valle d'Ánxeles]] y [[San Juan de Flores]] y al oeste colos conceyos de [[Ojojona]], Lepaterique, [[Lamaní]] y San Antonio de Flores.
[[Archivu:Tegucigalpa Residential Neighborhood.jpg|thumb|left|Una cai allugada al este de la ciudá.]]
Tegucigalpa, xuntu con Comayagüela, constitúin la capital d'Honduras. El ríu Choluteca, que crucia la ciudá de norte a sur, dixebra físicamente de Tegucigalpa y Comayagüela, mientres Tegucigalpa atopar a la marxe derecha del ríu Grande o Choluteca, Comayagüela ta nel sector occidental de la ciudá y próxima al aeropuertu. Dambes ciudaes alcontrar nel conceyu del Distritu Central, see constitucional del Gobiernu de la República d'Honduras y de la Arquidiócesis de Tegucigalpa.
Llinia 538:
* Hospital Infantil "María"
* Clínica Cardiopulmunar ''Alamea''
* Centru Oftalmolóxicu ''SantoSanta Lucía''
* Centru de Maternidá y Diagnósticu
* Hospital Medicasa
Llinia 597:
Nes cercaníes de Tegucigalpa hai munchos pueblos coloniales, ente ellos atopamos:
 
* [[SantoSanta Lucía (Honduras)|Santa Lucía]]
* [[Ojojona]]
* [[San Juancito]]