Diferencies ente revisiones de «Academia Británica de les Artes Cinematográfiques y de la Televisión»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- sía + seya )
Llinia 104:
==== Premiu a la estrella emerxente ====
{{AP|Premio Orange a la estrella emerxente|l1=Premio Orange a la estrella emerxente}}
Esti premiu otorgar el mesmu día que los ''Premios BAFTA''. El so fin ye promocionar a los nuevos talentos del mundu interpretativu, yá síaseya cinematográficu o televisivu. Los candidatos son escoyíos por un xuráu nomáu pola Academia, ensin tener en cuenta'l sexu o la nacionalidá, y el ganador ye escoyíu pol públicu. Esti premiu ta dedicáu a la memoria de Mary Selway, reconocida direutora de casting descubridora de grandes actores y actrices.
 
=== Premios BAFTA de televisión ===
Llinia 113:
Unos díes dempués de la ceremonia d'entrega de los premios de televisión realiza la ceremonia d'entrega de los premios técnicos, empobinaos a otres árees de la industria, como los efeutos especiales, el diseñu de producción o'l diseñu de vestuariu.
 
Estos premios tán abiertos puramente a programes de televisión británicos — a esceición del ''Pioneer Award'', votáu pola audiencia —, anque cualquier mediu, yá síaseya por cable, satélite, televisión analóxica o televisión dixital del Reinu Xuníu puede presentar candidatos. Los programes presentaos debieron ser emitíos ente'l [[1 de xineru]] y el [[31 d'avientu]] del añu anterior al de la ceremonia.
 
;Principales categoríes