Diferencies ente revisiones de «Shogunato Tokugawa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m iguo parámetros de ficheros (lint)
Llinia 261:
Con esto, los samurái encabezaos pola cla Tokugawa, escurrieron una nueva estructura social, basada primordialmente nel [[confucianismu]]. Nel cumal del sistema atopaba la clase samurái, siguida de la nobleza y les cortes; más embaxo taben les clases relixoses y d'últimes topábense, nuna categoría inferior, les clases urbanes, artesanos, comerciantes y delincuentes. Esti sistema social imponer a tola comunidá xaponesa y la so influencia foi tal que la sociedá xaponesa actual conserva dalgunos de les sos traces.
 
[[Archivu:Toshusai Sharaku- Otani Oniji, 1794.jpg|thumb|200px|esquierdaleft|Grabáu de [[ukiyo-y]] amosando a un actor de [[kabuki]]; estos dos formes d'arte desenvolver mientres el shogunato Tokugawa.]]
 
Otru tresformamientu social asocedida mientres el shogunato ye la persecución del [[cristianismu]] decretada por Tokugawa Ieyasu en [[1614]] y la so posterior eliminación. El cristianismu, qu'apaeciera cola llegada de los esploradores portugueses en [[1543]], foi vistu pol shogunato como una amenaza social y política que podía acabar col réxime. Mientres la persecución y prohibición, obligar a la población a inscribise en monesterios budistes, pa rexistrar y confirmar la so afinidá al budismu; con esta situación, los monesterios convertir n'axencies de censu patrocinaes pol bakufu. A delles families de los samurái y del ''kuge'' yéra-yos dexáu censase en templos shinto, que tamién cumplíen cola mesma función.