Diferencies ente revisiones de «Guerra de los Diez Años»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Llión de +Lleón de )
Llinia 208:
* El mayor xeneral [[Máximu Gómez Báez|Máximu Gómez]] (el Generalísimo), militar de carrera dominicanu, quien engarrara contra los sos paisanos anti-anexionistas cuando yera un mozu militar del Exércitu Español y que, dempués de la derrota d'ésti na que dempués foi la [[República Dominicana]], treslladar a Cuba, onde años más tarde sería unu de los líderes militares independentistes.
* El mayor xeneral [[Antonio Macio]] (el Titán de Bronce), un mulatu llibertu que ganó los sos graos pola so intelixencia estratéxica y el so valor. Principal artífiz de la Protesta de Baraguá.
* El mayor xeneral [[Vicente García González]] (el LliónLleón de Santa Rita), quien fuera'l postreru xefe de los Exércitos de la República de la Guerra Grande y uno de los xenerales más tarrecíos y respetaos pol exércitu colonial español.
* El mayor xeneral [[Ignacio Agramonte]] (el Mayor), un aristócrata de la zona del [[Camagüey]], quien arrenunció a toles sos riqueces y xunióse a los insurxentes y foi famosu por delles acciones militares que demostraron la so capacidá como líder y les sos dotes como estratega.
* El mayor xeneral [[Ángel del Castillo]] (la Torbonada a caballu), otru aristócrata camagüeyano, primu del anterior. Famosu poles sos acciones temeraries que-y costaron la vida a entamos de la guerra.