Diferencies ente revisiones de «Centru Pompidou»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques
Llinia 42:
Nel centru de la fachada de serviciu (la fachada esti, la opuesta a la plaza) hai una torre con tres ascensores esteriores, y na fachada de la plaza (la fachada oeste) hai una escalera esterior que crucia l'edificiu d'esquierda a derecha (según mírase dende la plaza), que ta dientro d'un tubu tresparente y ta estremada por tramu. Ye esta fachada la única que ye mediática, esto ye, que nella s'afiten cartelos de gran tamañu con fines comerciales. El Pompidou tenía trés llantes soterrañes usaes como aparcamientos, pero dempués de la restauración de [[1997]] pasó a tener dos. El Pompidou tien un total de siete llantes asitiaes sobre'l nivel del suelu. La planta ye rectangular, siendo los llaos más llargos los correspondientes a la fachada de la plaza y la de serviciu. Na última planta hai un famosu restorán de comida de fusión. Tien un patiu asitiáu na esquina cimera derecha (según mírase al edificiu dende la plaza). A esta terraza aportar pola escalera esterior de la fachada de la plaza. Dientro del restorán hai pieces «[[Frank Gehry|gehriescas]]» de clara influencia deconstructivista que nun guarden relación col estilu del Pompidou. Estes escultures fueron diseñaes por una pareya d'arquiteutos y asitiaes na reforma de 1997.
 
Les instalaciones y estructures del edificiu tienen una serie de colores que sirven de códigu por que'l visitante sepa la función que tien cada elementu. Les pieces pintaes de colloráu cumplen cola función de comunicación ([[ascensor]]es y escaleres), l'azul ye la climatización, el verde les instalaciones de l'agua (fontanería, desaguadorios,…), el mariellu ye la eletricidá, y el blancu tomar y estracciones d'aire. La escalera esterior de la fachada de la plaza tien los sos forxaos inclinaos pintaos de colloráu. Les escaleres, que son mecániques, tán recubiertes por un tubu de seición circular tresparente. Tán estremaes en dellos tiros, y ente cada tramu hai una zona llana que comunica con una planta. Dientro del tubu hai munchos elementos teunolóxicos pa enzancar la percepciónperceición espacial.
 
Na fachada esti hai munchos tubos de serviciu, cada unu con el color correspondiente a la so función. La gran cantidá de barres estructurales y tubos crean «cinco capes de teunoloxía». Anque la disposición de los tubos d'esta fachada nun guarda nengún orde aparente, puede reparase que los tubos azules tán pareados, sicasí llama l'atención la esistencia d'elementos horizontales que sobresalen de la fachada frente a los verticales. Na fachada sur hai portalaes que protexen de l'agua a los transeúntes.