Diferencies ente revisiones de «Descapotable»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 7:
== Historia ==
[[Archivu:1960s Lincoln Continental convertible with suicide doors open.jpg|thumb|left|310px|El famosu [[Lincoln Continental]], descapotable con cuatro puertes.]]
De primeres del sieglu XX el convertible foi'l diseñu por omisión. Nun foi sinón hasta 1910 que [[Cadillac]] introdució'l primera automóvil de diseñu zarráu. Una combinación de motores débiles y la percepciónperceición de qu'un automóvil asina diseñáu asemeyar a un vagón, derivó en que nun se tuviera muncha demanda polos automóviles de techu metálicu nesi tiempu.Hasta mediaos de los años venti, fueron los descapotables los vehículos más vendíos, yá que la so construcción, daquella más senciella que los [[Seden]] de [[carrocería]] zarrada, dexaben una mayor facilidá técnica na so construcción y un preciu más afechu a los bolsos de la dómina. Más tarde, los convertibles fabricar con menos frecuencia, posiblemente por cuenta de una combinación de factores, ente ellos, una esixencia del gobiernu d'Estaos Xuníos, a mediaos de los años 70, p'amontar la [[Xaula de seguridá|seguridá en casu de vuelcos]], lo que fixo duldar a los fabricantes alrodiu de la so vienta ante tal restricciones. Nesa década, el modelu yá casi sumiera y, en 1976, el [[Cadillac Eldorado]] foi espublizáu como "El postreru convertible d'Estaos Xuníos". Mientres esti periodu de baxa producción de convertibles, el modelu [[T-top]] convertir nuna popular alternativa a los descapotables, especialmente nos llamaos ''[[muscle car]]''. N'otres partes del mundu, d'Europa en particular, la producción de convertibles foi continua, con dellos modelos destacaos.
 
Nun foi hasta la década de 1980 que tornaron los convertibles al mercáu estauxunidense, algamando'l so reconsolidación nel gustu de la xente col [[Mazda MX-5]], na década de 1990. Inda en 2007, la mayor parte de los fabricantes d'automóviles ufierten modelos convertibles.