Diferencies ente revisiones de «Estadiu Santiago Bernabéu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-El '''E +L''''E)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 24:
 
=== Años 1990 ===
A mediaos de los años 80, la [[UEFA]] implantó nueves normes de seguridá debíu al incrementu de la violencia nos estadios europeos. Por ello, obligose a crear accesos independientes a les diverses localidaesllocalidaes y a instalar asientos pa tos los espectadores. La necesidá de compensar la pérdida de localidaesllocalidaes de a pie por localidaesllocalidaes d'asientu fizo que, a principios de la década de los 90, el '''Santiago Bernabéu''' sufriera una gran ampliación y remodelación. La xunta directiva de [[Ramón Mendoza]] encargó el proyeutu a la empresa ''Ginés y Navarro Construcciones, S.A.''
Les obres empezaron el [[7 de febreru]] de [[1992]] y concluyeron el [[7 de mayu]] de [[1994]] con un coste final de más de 5.000 millones de pesetes, elevando sustancialmente la deuda del club, que amás non tuvo nenguna ayuda institucional.
Llinia 30:
La obra consistió na creación d'un tercer anfiteatru nel llateral Oeste y nos fondos, acoplándolu a la construcción existente por mediu de módulos elevaos por imponentes gatos hidráulicos.
 
En total creáronse 20.200 nueves localidaesllocalidaes, toes elles d'asientu, con una inclinación del 87 %, garantizando así una perfecta visión y cercanía al terrenu de xuegu. Amás, pa acceder al nuevu anillu, erigiéronse cuatro torres nel exterior, dotada cada una de 2 escaleres centrales y una rampa helicoidal.
 
[[Archivu:Estadio_Santiago_Bernabeu_-_vista_exterior.jpg|thumb|right|250px|Vista exterior lateral del estadio.]]