Diferencies ente revisiones de «Pagoda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 3:
La '''pagoda''' ye l'edificiu de dellos niveles común en dellos países [[Asia|asiáticos]], ente otros [[China]], [[Vietnam]], [[Xapón]], [[Tailandia]] y [[Coria]]. La mayoría de les pagodes construyir con fines relixosos, principalmente como parte del [[budismu]], polo cual alcuéntrense cerca o dientro de templos budistes.
 
La pagoda moderna ye una evolución de la [[estupa]] india, una estructura en forma de túmulu onde s'abelugaben reliquies sagraes.<ref>http://www.rmhb.com.cn/chpic/htdocs/rmhb/X/x-6/81.htm</ref> La forma arquitectónica de la estupa esparder por Asia, tomando diverses formes al incorporáse-y detalles específicos de cada localidállocalidá.
 
Por cuenta de el so altor, les pagodes atraen los [[rayu|rayos]], lo cual reforzaba'l que fueren percibíes como llugares cargaos espiritualmente. Munches pagodes tienen nel so techu una estructura que funciona como, [[pararrayos]], llamada "finial". Amás de la so función física, el ''finial'' tien un significáu simbólicu nel budismu (suel representar al ''mani'' o quintu elementu), y dacuando ye decoráu con diseños de flor de [[Nelumbo nucifera|lotu]].