Diferencies ente revisiones de «Avengers: Age of Ultron»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de ficheros (lint)
m Iguo testu: -"erru" +"error"
Llinia 14:
Por causa de un descontentu mundial xeneráu escontra l'equipu de resultes del dañu producíu por Hulk en Johanesburgu y gracies al dañu emocional que recibieron por causa de Wanda, Barton lleva al equipu a un abelugu: una granxa secreta onde vive la so familia. Thor queda intrigado por una especie de suañu proféticu rellacionáu a Asgard que tuvo y busca al Dr. [[Erik Selvig]] por que lo ayudar a recrear la so visión, ente que Romanoff y Banner entamen fugase xuntos al tar conscientes de la so mutua atracción. Sicasí, [[Nick Fury]] apaez y afala al equipu a enfrenarse a Ultrón. En [[Seúl|Seoul]], Ultrón fuerza a l'amiga del equipu la Dra. Helen Cho a usar la so teunoloxía de texíu orgánico sintéticu, xuntu con vibranium y la xema del cetru, pa perfeccionar un nuevu cuerpu pa él. Mientres Ultrón carga la so conciencia dientro del cuerpu orgánicu sintéticu, Wanda ye capaz de lleer la so mente; afayando'l so plan pa destruyir a la humanidá, como resultáu los Maximoff abandonen a Ultrón. Rogers, Romanoff y Barton alcuentren a Ultrón y son capaces d'arrampuña-y el cuerpu orgánicu sintéticu cola intervención de los ximielgos, pero Ultrón captura a Romanoff y escapa.
 
Na base de los Vengadores Stark quier "enmendar" el so erruerror al propone-y a Banner asitiar a J.A.R.V.I.S. – quien escapara del ataque de Ultrón y terminó despintándose nel Internet – nel cuerpu bio-artificial. Esto provoca un pequeñu confrontamientu con Rogers quien ta en desalcuerdu del plan de los sos compañeros pero la engarradiella ye atayada por Thor quien ayuda a terminar el plan de Stark que resulta na nacencia d'un bio-androide con poderes místicos. El asgardiano esplica a los presentes que la frente nel ser resultante de la combinación – ye una de los seis [[Xemes del Infinitu]], los oxetos más poderosos qu'esisten y que cola xema de la Mente del so llau van poder fae-y frente a Ultrón. El bio-androide que decide usar el nome de "[[Vision (Marvel Comics)|Visión]]" y los Maximoffs acompañen a los Vengadores a Sokovia, onde Ultrón usó'l vibranium pa construyir una máquina qu'arrinca una parte de la ciudá y que quier usar a manera d'un meteoritu pa escastar la vida na tierra. Banner rescata a Romanoff, quien espierta a Hulk pa xunise a la batalla.
 
Magar que los Vengadores llogren enfrentase al exércitu de Ultrón vense obligaos a considerar sacrificase al pie de la ciudá de Sokovia y los civiles atrapaos a midida que el "meteoritu" alzar d'altitú, pero gracies a la llegada de Fury nel vieyu [[Helicarrier]] col sofitu de [[Maria Hill]], [[Máquina de Guerra|James Rhodes]] y dellos axentes de [[S.H.I.E.L.D.]] son capaces de sacupar a los habitantes de l'agora flotante ciudá. Una vegada que los civiles son sacupaos y tres l'aparente derrota de Ultrón, l'equipu preparar p'abandonar el meteoritu y españalo, sicasí Ultrón escapa nel Quinjet y usar pa intentar acribillar a Barton, pero Pietro protexer y muerre poles sos feríes, como resultáu una vengatible Wanda destrúi'l cuerpu principal de Ultrón, dexándo-y a unu de los sos drones activar la máquina qu'esbarrumba la ciudá. Sicasí Stark y Thor sobrecargan la máquina y españen la ciudá antes de cayer al suelu mientres Wanda ye rescatada por Visión. Poco dempués Visión confronta al últimu cuerpu de Ultrón, un robot averiáu y esti presumiblemente destruyir.