Diferencies ente revisiones de «Hipertensión arterial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"erru" +"error"
Llinia 318:
* L'individuu tien de tar, de preferencia sentáu, col llombu recostada contra'l respaldu y el miembru cimeru tendrá de reposar sobre la superficie del escritoriu, l'antebrazu en [[pronación]], al altor del corazón; les plantes de los pies tienen de tar sofitaes sobre'l pisu ensin cruciar les piernes.
* Dempués de dellos minutos de reposu (de preferencia 5 minutos, quiciabes mientres o a la fin del interrogatoriu) asítiase un manguitu de tamañu apropiáu (que cubra 2/3 del llargor del brazu) y en bones condiciones na parte media del brazu del paciente; nun tien d'haber ropa ente la piel y el manguitu, que tendrá de tar bien afechu, pero non tantu que torgue la introducción del deu meñique ente'l mesmu y la piel. Si al arremangar la camisa o la blusa la tela estrúi'l miembru, va deber meyor retirase la ropa y pidir al paciente que se vista con una bata pa exame físicu. Precuru: en dellos pacientes nun puede emplegase dalgunu de los brazos pa tomar de presión: amputación, hestoria de ciruxía radical en axila, o presencia d'una fístula arteriovenosa, por casu).
* De preferencia emplegar un tensiómetro de columna de mercuriu, que tendrá de ser revisáu y cubicáu dacuando. La base del tensiómetro y el centru del manguitu tendrán de tar al altor del corazón del paciente pa evitar erroserrores de la midida. Si disponse solo de [[esfigmomanómetro]] debe de verificase que tea bien cubicáu. Tien De disponese d'a lo menos trés talles de manguitos, incluyendo unu pa pacientes gruesos y otru pediátricu, que podría ser útil en persones bien vieyes con gran atrofia muscular o escasu panículu adiposu.
* El procedimientu de tomar de cifres tensionales nun tien de ser incómodu nin doliosu. Encher el manguitu a lo menos 20-30&nbsp;mm<sub>Hg</sub> más arriba de la presión necesaria por que suma el pulsu de la muñeca o del coldu, o hasta que se superara una presión de 220&nbsp;mm<sub>Hg</sub>. Depués, aplicando'l [[estetoscopiu]] sobre la [[arteria braquial]], desenchir con lentitú hasta que sían oyibles per primer vegada los [[ruios de Korotkoff]] (presión sistólica). La desapaición precoz de los ruios y el so ulterior remanecimientu, el llamáu ''gap'' o fienda auscultatoria ye frecuente en persones d'edá avanzada, polo que se va deber siguir desenchiendo'l manguitu con lentitú hasta que nun haya dulda del cese definitivu de los ruios (fase V de Korotkoff, presión diastólica). En dellos pacientes los ruios nunca sumen, polo que se va midir la presión diastólica cuando camuden d'intensidá (Fase IV). En tou momentu los güeyos del observador tendrán de tar al nivel de la columna de mercuriu, pa evitar erroserrores d'apreciación.
* Al desenchir el manguitu ye de crítica importancia que'l miembru del paciente atópese inmóvil.
* Na primer consulta sería ideal tomar la presión en dambos brazos y dexar definíu en cuál d'ellos atopar más elevada, faciéndolo constar nel espediente, pos les midíes tendríen de siguise realizando nesi mesmu brazu. La midida de la PA col paciente de pies ye bien aconseyable nel adultu mayor, tendrá de dexase al paciente de pies a lo menos mientres 1&nbsp;minuto enantes de faer la midida.