Diferencies ente revisiones de «Militar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"erru" +"error"
Llinia 21:
:''Artículu principal: [[Historia Militar]]''
 
De cutiu, considérase como hestoria militar a la hestoria de tolos [[conflictu|conflictos]], non solo la hestoria de los estaos militares. La diferencia al respective de la [[hestoria de la guerra]] anicia en que la hestoria militar céntrase más nes persones y les instituciones, ente que la hestoria de la guerra trata la evolución de la guerra en sí mesma, vista como evolución en [[teunoloxía]], [[gobiernu|gobiernos]] y [[xeografía]]. La hestoria militar tien una serie de propósitos, ente ellos por casu aprender de situaciones y erroserrores del pasáu pa poder realizar un llabor bélicu más efectiva nel futuru, crear un sentimientu de [[tradición militar]] pa crear fuerces militares cohesionadas o aprender a [[Paz|prevenir la guerra]] d'una forma eficaz. La conocencia humana en materia militar básase llargamente na [[hestoria oral]] ya [[Historia|escrita]] de los [[Guerra|conflicto militares]], los [[exércitu|exércitos]] y [[armada|armades]] participantes, y más apocayá, les [[fuerces aérees]]. Esisten dos tipos d'hestoria militar, anque casi tolos testos comparten y tienen elementos de dambos:
 
* '''Descriptiva''', que presenta les cróniques de los conflictos ensin valorar les causes, conductes, desenllaz y efectos d'un conflictu.
* '''Analítica''', que s'encarga d'esquizar nos motivos, la naturaleza, la conclusión y les resultancies de los conflictos, como una forma de derivar la conocencia y entender los conflictos en xunto, pa prevenir la repetición d'erroserrores nel futuru, suxurir meyores métodos d'usu de les fuerces o evidenciar la necesidá de nueves teunoloxíes béliques.
 
El historiadores profesionales de normal concéntrense nos fechos militares que tuvieron un mayor impautu nes sociedaes que se vieron envolubraes nelles, ente qu'el historiadores aficionaos empresten más atención a detalles de les batalles, equipamientu o uniforme. El historiadores encargar de narrar estos acontecimientos, por aciu escritos o d'otres formes.