Diferencies ente revisiones de «Socialismu del sieglu XXI»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"transacción" +"transaición"
m Iguo testu: -"erru" +"error"
Llinia 3:
El modelu de [[Estáu socialista]] del socialismu del sieglu XXI ye un [[socialismu revolucionario]] que debe directamente de la [[filosofía marxista|filosofía]] y la [[economía marxista]], y que se sofita en cuatro eje: el [[desarrollismo]] democráticu rexonal, la [[economía d'equivalencies]], la [[democracia participativa]] y protagónica y les [[organizaciones de base]]. Dieterich, na so obra ''Socialismu del Sieglu XXI'' fundir na visión de [[Karl Marx]] sobre la dinámica social y la [[llucha de clases]]. Dieterich revisa la teoría marxista con ánimu d'actualizala al mundu de güei, incorporando les meyores de la conocencia, les esperiencies de los intentos socialistes, develando les sos llimitaciones, apurriendo propuestes concretes tantu na economía política como na participación democrática de la ciudadanía pa construyir una sociedá llibre d'esplotación. Resumiendo, el socialismu del sieglu XXI supón que ye necesariu un reforzamientu radical del poder estatal democráticamente controláu pola sociedá p'avanzar el desenvolvimientu.
 
Nel marcu de la [[Revolución Bolivariana]], Chávez señaló que pa llegar a esti socialismu va haber una etapa de transición que denomina como ''Democracia Revolucionaria''. Hugo Chávez espresó ''“Asumimos el compromisu de dirixir la Revolución Bolivariana escontra'l socialismu y contribuyir a la sienda del socialismu, un socialismu del sieglu XXI que se basa na solidaridá, na fraternidá, nel amor, na llibertá y na igualdá”'' nun discursu a mediaos de 2006. Amás, esti socialismu nun ta predefinido. Más bien, dixo Chávez ''“tenemos de tresformar la manera de capital y avanzar escontra un nuevu socialismu que se debe construyir acaldía”''.<ref>[http://www.latino-news.com/index.php?id=225&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1184&tx_ttnews%5BbackPid%5D=224&cHash=cf0c64eea5 “Socialismu Sieglu XXI”] Llatinu News</ref><ref>[http://www.aporrea.org/ideologia/a30750.html Los erroserrores del estalinismu burocráticu frente al Socialismu del Sieglu XXI] Aporrea.org</ref>
 
Nuna emisión de ''[[Aló Presidente]]'' en 2003, Hugo Chávez tamién presentó la propuesta de [[Giulio Santosuosso]] pal Socialismu del Sieglu XXI, Socialismu nun paradigma lliberal,<ref>{{cita web |url= http://www.editorialgalac.com/catalogo/detalle.php?catid=44 |títulu= Editorial Galac - Catálogu}}</ref> nel cual l'autor cunta que nel mundu ta en cursu una estensa realineación ideolóxica, consecuencia del cambéu de paradigma en cursu na economía; el vieyu modelu morrió, pero inda nun apaecieron los nuevos criterios que van dexar la realineación conceptual.