Diferencies ente revisiones de «Alministración Federal d'Aviación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 44:
Nel desempeñu de les sos responsabilidaes d'aviación civil, el Departamentu de Comerciu primeramente concentróse en funciones tales como les normes de seguridá y la certificación de pilotos y aeronaves. Fíxose cargu de la construcción y el funcionamientu del sistema nacional de les víes respiratories encendíes, una xera empecipiada pol Departamentu de Correos. El Departamentu de Comerciu ameyoró les comunicaciones radioeléctriques aeronáutiques, antes de la fundación de la Comisión Federal de Comunicaciones en 1934, que remana la mayoría d'estes cuestiones anguaño - ya introdució faros de radio como una ayuda eficaz al saléu aereu.
 
La Subdivisión d'Aeronáutica pasó a llamase Oficina de Comerciu Aereu en 1934 pa reflexar el so estatus ameyoráu dientro del Departamentu. A midida que aumentaben los vuelos comerciales, la direccióndireición afaló a un grupu d'aerollinies a establecer los trés primeros centros p'apurrir control de tránsitu aereu (ATC) a lo llargo de les víes aérees. En 1936, la mesma Oficina fixo cargu de los centros y empezó a ampliar el sistema ATC. El controladores pioneros de tránsitu aereu usaron mapes, cayueles y cálculos mentales p'asegurar la separación segura d'aviones que viaxen per rutes designaes ente ciudaes.
 
En 1938, la Llei d'Aeronáutica Civil tresfirió les responsabilidaes de l'aviación civil federal del Departamentu de Comerciu a una nueva axencia independiente, l'Autoridá d'Aeronáutica Civil. La llexislación tamién amplió'l papel del gobiernu, dándo-yos l'autoridá y el poder pa regular les tarifes aérees y determinar les rutes que les aerollinies sirviríen.