Diferencies ente revisiones de «Ciencia militar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"erru" +"error"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 56:
*'''Seguridá:''' Nun hai que dexar nunca que l'enemigu adquiera una ventaya inesperada. La seguridá potencia la llibertá d'acción por aciu l'amenorgamientu de la vulnerabilidá a los actos contrarios, influencia, o la sorpresa. La seguridá surde de les midíes que toma un comandante pa protexer a les sos fuerces. La conocencia y la comprensión de la estratexa, táctiques, doctrina y planes del enemigu aumenten la planificación detallada de les midíes de seguridá fayadices.
 
*'''Sorpresa:''' Cute al enemigu nun momentu, llugar o d'una manera pa les que nun tea preparáu. La sorpresa puede camudar decisivamente l'equilibriu del poder de combate. Por aciu la busca de la sorpresa, les fuerces pueden consiguir un ésitu fora de toa proporción col esfuerzu realizáu. La sorpresa puede ser en , tamañu de la fuerza, direccióndireición o localización del esfuerzu principal, o tiempu. L'engañu puede ayudar nes probabilidaes de consiguir la sorpresa...
 
*'''Cencellez:''' Hai que preparar planes claros y non complicaos con ordes concises p'asegurar una comprensión completa. Tou na guerra ye bien simple, pero la cosa más simple ye difícil. Pa los ensin empecipiar, les operaciones militares nun son difíciles. La cencellez contribúi al ésitu de les operaciones. Los planes claru y simple, les ordes concises embriven la incomprensión y el tracamundiu. Pesando otros factores lo mesmo, ye preferible la cachaza.
Llinia 82:
*'''Cooperación:''' L'aplicación coordinao y cercano ente les unidaes mayores de les fuerces armaes.
*'''Concentración:''' La concentración decisiva de la fuerza esencial nel momentu necesariu y na direccióndireición más importante pa consiguir la misión principal.
 
*'''Fondura:''' La destrucción del enemigu por tola fondura completa del esplegue enemigu.
Llinia 131:
==== Guerra del pueblu ====
 
Ye la concepción estratéxica pa la Defensa Nacional, que resume la esperiencia histórica de la nación no tocante a enfrentamientos contra enemigos numbérica y tecnológicamente cimeres. Basar nel empléu más variáu y eficiente de tolos recursos material y moral de la sociedá, entamaos nel Sistema Defensivu Territorial, como sustentu de la capacidá defensiva del Estáu. Ye'l fundamentu de la Doctrina Militar del Estáu Cubanu y espresa la solución de mases dada pola direccióndireición de la Revolución a los problemes de la Defensa Nacional. Suel resumise al afirmar que, en casu d'una agresión militar en gran escala contra Cuba, cada ciudadanu va tener un mediu, un llugar y una forma d'enfrentar al enemigu hasta llograr la victoria.
 
Fundamentos de la defensa nacional: