Diferencies ente revisiones de «Computación gráfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 44:
* Sombreador: xeneralmente aplícase-y a los materiales en tou sistema de simulación 3d, conózse-yos tamién como ''shader''.
 
* Avisiegu Flat (planu): una técnica que sombrea cada polígonu d'un oxetu basándose nel so vector normal (direccióndireición escontra la qu'apunta un polígonu) y la posición ya intensidá d'una fonte de la lluz.
 
* Avisiegu de Gouraud: Inventáu por Henri Gouraud en 1971, una técnica rápido y consciente de los recursos disponibles nun ordenador, solía asemeyar superficies selemente avisiegues interpolando colores de vértiz al traviés de la superficie d'un polígonu.
Llinia 52:
* Avisiegu de Phong: Inventáu por Bui Tuong Phong, una técnica d'avisiegu llisa que s'avera a la superficie curva allumada pola interpolación de los vértices normales d'un polígonu al traviés de la superficie; el modelu allumáu inclúi la reflexón de rellumu con un nivel controlable del mesmu.
 
* Bump mapping (Correlación de relieve): Inventáu por Jim Blinn, una técnica de perturbación normal (la direccióndireición escontra onde apunta un polígonu) solía asemeyar superficies desiguales o engurriaes y con relieve.
 
* ''Ray Tracing'' (Trazador de rayos): un métodu basáu nos principios físicos de la óptica xeométrica que puede asemeyar reflexones múltiples y la tresparencia.