Diferencies ente revisiones de «Conveición»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 42:
Un '''intercambiador de calor''' ye un dispositivu construyíu pa intercambiar eficientemente el calor d'un fluyíu a otru, tanto si los fluyíos tán dixebraos por una paré sólida pa prevenir el so amiestu, como si tán en contactu directu. Los cambiadores de calor son bien usaos en [[refrigeración]], [[acondicionamientu d'aire]], [[calefacción]], [[producción d'enerxía]], y procesamientu químicu. Un exemplu básicu d'un cambiador de calor ye'l radiador d'un coche, nel que'l líquidu de radiador caliente ye esfrecíu pol fluxu d'aire sobre la superficie del radiador.
 
Les disposiciones más comunes de cambiadores de calor son [[fluxu paralelo]], [[contracorriente]] y [[fluxu cruzao]]. Nel fluxu paralelo, dambos fluyíos mover na mesma direccióndireición mientres la tresmisión de calor; en contracorriente, los fluyíos mover en sentíu contrariu y en fluxu cruciáu los fluyíos muévense formando un [[ángulu rectu]] ente ellos. Los tipos más comunes de cambiadores de calor son de carcasa y tubos, de doble tubu, tubu extruido con aletes, tubu d'aleta espiral, tubu n'O, y de plaques. Puede llograse más información sobre los fluxos y configuraciones de los cambiadores de calor nel artículu [[intercambiador de calor]].
 
Cuando los inxenieros calculen la tresferencia teórica de calor nun intercambiador, tienen de trepar col fechu de que'l gradiente de temperatures ente dambos fluyíos varia cola posición. Pa solucionar el problema en sistemes simples, suel usase la [[diferencia de temperatures media logarítmica]] (DTML) como temperatura 'media'. En sistemes más complexos, la conocencia directa de la DTML nun ye posible y nel so llugar puede usase'l métodu de [[Métodu NUT|númberu d'unidaes de tresferencia]] (NUT).