Diferencies ente revisiones de «LaSexta»

Contenido eliminado Contenido añadido
Bar (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Llinia 1:
'''La Sexta''' (nome comercial '''''laSexta''''') ye ununa canal de [[televisión]] privauprivada [[España|españolespañola]], d´'ámbitu nacional, que qu'emite n´'analóxico y en [[televisión digital terrestre|dixital]] gestionauxestionáu por Gestora de Inversiones Audiovisuales La Sexta, S.A..
 
Dende el'l [[1 de xunetu]] de [[2007]], la Sexta dexó d´'emitir polapela plataforma [[Dixital+]]. Al considerar que los 600.000 € mensuales que pagaba a la plataforma de [[Sogecable]] pa poder emitir resultaben ser una mala inversión. La Sexta vio con malos ojosgüeyos que Dixital+ ficiera la so publicidadpublicidá basándose en tener "todo el fútbol" sinensin mencionar n´'ello a la recién creada cadena. Ya que los partiospartíos de los sábados pertenecen n´'exclusiva a la Sexta. La retransmisiónretresmisión de la primera xornada de Liga de Fútbol de la temporada 2007/08 corrió ciertu peligru de que la Sexta nonnun pudiera emitir el so partiupartíu de los sábados. [[Sogecable]] denunció el l'impagu d´'una deuda que qu'asciende a 58 millones d´'euros por parte de [[Mediapro]], por lopolo que consideró conveniente nonnun facilitar la señal del partiupartíu y de los resúmenes de la xornada.
 
La empresa tien dos sedes, una na [[Ciudad de la Imagen]] en [[Pozuelo de Alarcón]] ([[Madrid]]), onde se graben los informativos, programes y loxística diversa, y la otra nel Centre [[Imagina]] en n'[[Esplugues de Llobregat]] ([[Barcelona]]), onde se xestiona la so continuidadcontinuidá y emisión.
 
La programación ye generalistaxeneralista, aunqueanque con especial presencia de programes d´'humor y entretenimientu, series estadounidenses y retransmisionesretresmisiones deportives.<ref>[http://www.elmundo.es/elmundo/2006/03/14/comunicacion/1142356379.html El Mundo - Entretenimiento, humor y series extranjeras (14/03/2006)]</ref>
 
==Hestoria==
 
 
La llicencia foi otorgada a La Sexta el 25 de payares del 2005. La cadena empezóemtamó les sos emisiones regulares el 27 de marzu, anunciando el mismumesmu día que la cadena tien los derechos de d'emisión del mundial de fútbol del 2006.
 
El [[15 de mayu]] de [[2007]] Mediapro (Accionista de [[La Sexta]]) adquirió los derechos la [[Fórmula 1]] por cinco años, que se s'emitirá en [[la Sexta]] dende [[2009]] hasta [[2013]].
AsíAsina llogró facese con lacola exclusiva n´'España de la retransmisiónretresmisión de [[Fórmula 1]] a partir de 2009, hayhai que recordar que qu'en Cataluña [[TV3]] continuará televisando éstiesti deporte como hasta agora.
 
La cadena diose a conocer comprando derechos d´'emisión de deportes como'l el ya mencionaumencionáu mundial de fútbol y posteriormente, el Mundobasket y la Liga (que comparte con [[Canal 9 (España)|Canal 9]], [[TV3]] e [[IB3]] y que compartirá a partir de la temporada 2007-2008). Gracies a estes inversiones La Sexta llogró llegar al 3% d´'audiencia en menos tiempu del previstu inicialmente por lospolos sos mandatarios (2008).
 
Tamién comprómercó los derechos de la [[Copa de la Liga Inglesa|Copa de la Liga inglesa]] y los del Mundial de Clubes de JapónXapón 2006, nel que participó el [[Futbol Club Barcelona|F.C. Barcelona]].
 
La cadena emitió la final de 2007 de la [[Copa de la ULEB]] y fizosefízose con loscolos derechos de transmisióntresmisión de los [[Eurobasket|EuroBaskets]] d´'España 2007, Polonia 2009 y [[Lituania]] 2011, y del [[Mundobasket]] de Turquía 2010. (Derechos comercializaos por [[Mediapro]].)
 
En loNo que respectacinca a series de produción estranxera, éstaesta cadena fizo importantes desembolsos pa comprarmercar series de d'ésitu n´'EE.UU como [[Prison Break]].
 
== AccionariauAccionariáu ==
AccionariauAccionariáu de Gestora de Inversiones Audiovisuales La Sexta, S.A a la fecha de güey:
 
* 51% GAMP ([[Grupu Audiovisual de Medios de Producción]]) participada por:
** 69,95% [[Grupu Árbol]]-[[Globomedia]] ([[Emilio Aragón|Emilio Aragón]]) y [[Mediapro]].
** 9,8% [[Bilbao Bizkaia Kutxa]] (caxa d´'aforros vasca)
** 8,25% [[El Terrat]] ([[Andreu Buenafuente]])
** 12% [[Bainet]] ([[Karlos Arguiñano]])
* 40% [[Televisa]] (GrupoGrupu mediáticu méxicanu)
* 9% inversores menores, entreente los que se s'incluye [[Gala Capital]] (propiedadpropiedá de [[George Soros]]).