Diferencies ente revisiones de «Diego Pérez de Valdivia»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-virrei +virréi )
m Preferencies llingüístiques
Llinia 5:
== Vida ==
=== Inicio ===
Fíu de Juan Pérez y Catalina de Valdivia, dende bien nuevu yá amosó gran devoción y voluntá de siguir la vida relixosa. Quixo ser [[Flaire capuchín|capuchín]], pero nun pudo ingresar na orde. Sicasí, sigue la so sienda espiritual so la direccióndireición de san Juan de Àvila, ordenar sacerdote y dedicándose a la predicación popular. En 1548 san Juan d'Ávila unviar a estudiar a la [[Universidá de Salamanca]], onde se doctora n'Artes y Teoloxía.
 
=== N'Andalucía ===
Llinia 11:
 
=== En Valencia y Cataluña ===
Al llegar a [[Valencia]] una llarga torbonada torgó-y embarcar camín d'[[Italia]], polo que siguió camín hasta Barcelona. Sicasí, nueves torbonaes (en tres díes distintes) volvieron torgar que s'embarcara ellí, de cuenta qu'interpretó el fechu como un signu de la voluntá divina por que permaneciera na península. Pedricó en Valencia, onde conoció a [[Juan de Ribera]], [[Luis Bertrán|Lluís Bertran]] y Nicolau Factor. Más tarde (1578) afitó la so residencia en [[Barcelona]], onde permaneció hasta la so muerte.
 
A instancies del canónicu Joan Vila (más tarde obispu de [[diócesis de Vich|Vich]]) el [[Conseyu de Cientu]] nomó a Pérez profesor de Sagrada Escritura de la [[Universidá de Barcelona]], cargu que desempeñó hasta la so muerte. Vivía con dolce compañeros retiráu na [[Torre Pallaresa]] ([[Santa Coloma de Gramanet]]), pequeña comunidá que caltenía col sueldu de la cátedra y el dineru que llograba de la vienta de los sos llibros y opúsculos, amás de les llimosnes que recibía sobremanera por causa de les sos bien populares sermones (por cuenta de los cualos, especialmente los de Cuaresma, fíxose famosu) que destacaben tantu pola categoría oratoria del so autor como pol so conteníu teolóxicu y la so forma lliteraria: foi denomináu Apóstol de [[Cataluña]]. Especialmente pedricó pa esaniciar (ensin ésitu) los bailles, les comedies y el [[antroxu]] y les sos mázcares, que consideraba inmorales y altamente perxudiciales.