Diferencies ente revisiones de «Intelixencia artificial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 104:
Esta señal podría atayar los procesos d'altu nivel y obligar al robot a consiguir el preciáu elementu [Johnson-Laird, 1993, p. 359]. Inclusive podría introducise el dolor» o'l sufrimientu físicu», con cuenta d'evitar les torpeces de funcionamientu como, por casu, introducir la mano dientro d'una cadena de engranajes o saltar dende una ciertu altor, lo cual provocaría-y daños irreparables.
 
Esto significa que los sistemes intelixentes tienen de ser dotaos con mecanismos de retroalimentación que-yos dexen tener conocencia d'estaos internos, igual qu'asocede colos humanos que disponen de propiocepción, interocepción, nocicepción, etcétera. Esto ye fundamental tantu pa tomar decisiones como pa caltener la so propia integridá y seguridá. La retroalimentación en sistemes ta particularmente desenvuelta en cibernética: por casu, nel cambéu de direccióndireición y velocidá autónomu d'un misil, utilizando como parámetru la posición en cada intre en relación al oxetivu que tien de #algamar. Esto ten de ser estremáu de la conocencia qu'un sistema o programa computacional puede tener de los sos estaos internos, por casu la cantidá de ciclos cumplíos nun loop o bucle en sentencies #tipo ''do... for'', o la cantidá de memoria disponible pa una operación determinada.
 
A los sistemes intelixentes el nun tener en cuenta #elemento emocionales déxa-yos non escaecer la meta que tienen de #algamar. Nos humanos l'olvidu de la meta o l'abandonar les metes por perturbaciones emocionales ye un problema qu'en dellos casos apuerta a incapacitante. Los sistemes intelixentes, al combinar una memoria durable, una asignación de metes o ''motivación'', xunto a #tomar de decisiones y asignación de prioridaes con base n'estaos actuales y estaos meta, llogren un comportamientu n'estremu eficiente, especialmente ante problemes complexos y peligrosos.