Diferencies ente revisiones de «Izquierda Xunida de Navarra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 19:
* Llibertá Afeutivu-Sexual.
 
=== Órganos de direccióndireición ===
* '''Asamblea de base''': ye l'órganu políticu básicu de la organización constituyendo la primera y fundamental espresión de l'acción política de IUN - NEB na sociedá. Cada Asamblea de base tien plena soberanía y autonomía pa determinar les acciones nel ámbitu de les sos competencies, ensin entrar en contradicciones coles directrices de la organización o de la so direccióndireición. Puede escoyer representantes pal conseyu políticu. Tien como funciones; l'aldericar y ellaborar les polítiques de IUN, decidir el desenvolvimientu de les polítiques nel so ámbitu d'acción, atender la participación de los afiliaos, escoyer a los representantes pa los otros órganos de la organización.
* '''Comisión Local''': ta compuesta pol Coordinador local, responsable de la organización y polos miembros que decidiera l'Asamblea de base. Les sos funciones son, el programar la estratexa y actividaes, aldericar los balances y presupuestos locales, aprobar el Reglamentu de Funcionamientu Internu del Grupu Municipal y desenvolver la organización.
Llinia 30:
* '''Conseyu Políticu''': ye'l máximu órganu de decisión ente Asamblees Xenerales. Axúntase a lo menos 6 vegaes al añu y convocar la Comisión Executiva. Les sos funciones son les de dirixir el trabayu políticu, social ya institucional por aciu la programación de les estratexes y actividaes, convoca a l'Asamblea xeneral y alderica y aprueba los informes del Coordinador Xeneral, según el programa de gobiernu pa Navarra. Ye'l responsable de la eleición de candidatures pa les eleiciones forales, estatales y europees y ratifica les candidatures locales. Convoca referéndums internos. La exa a los representantes que correspuendan a IUN - NEB en Conseyu Políticu Federal d'IX. Componer, los miembros escoyíos pola Asamblea Xeneral, los miembros de la Comisión Executiva y un representante per cada Asamblea de base constituyida formalmente y qu'algame los 10 afiliaos.
 
* '''Comisión Executiva''': asegura la direccióndireición política permanente ente xuntes del Conseyu Políticu. Representa a IUN - NEB en toes la instancies de l'alministración y na vida social y político, tien la representación llegal del partíu. Ente les sos funciones ta la d'establecer les llinies xenerales de l'actuación del Grupu Parllamentariu nel Parllamentariu Foral y nes Cortes pa los asuntos rellacionaos con Navarra. La Comisión Executiva ta compuesta pol Coordinador Xeneral, los miembros escoyíos pola Asamblea Xeneral y, nel casu de producise vacantes, pol Conseyu Políticu.
 
* '''Coordinador Xeneral''': escoyíu pola Asamblea Xeneral tien como funciones, representar a IUN - NEB, convocar, presidir y coordinar la Comisión Executiva y ellaborar los informes a aldericar nel Conseyu Políticu.
Llinia 106:
 
=== VIII Asamblea Xeneral ===
En febreru de 2010 celébrase la VIII Asamblea Xeneral, que reelixe a José Miguel Nuin como coordinador y anueva los órganos de direccióndireición. Apueste pola refundación de la esquierda y, de cara a les eleiciones de 2011, pola constitución d'un polu d'esquierdes qu'axunte a les diverses fuerces y persones de la esquierda tresformadora esistentes ente'l [[PSN-PSOE]] y [[Nafarroa Bai]],
 
En payares de 2010 algamó un alcuerdu con [[Batzarre]] (enantes integráu en [[Nafarroa Bai]]) p'allegar xuntos a les [[eleiciones al Parllamentu de Navarra de 2011|eleiciones de 2011]].<ref>[http://www.gara.net/azkenak/11/233851/es/IUN-Batzarre-algamen-alcuerdu-pa-allegar-coalicion-eleiciones-2011 IUN y Batzarre algamen un alcuerdu p'allegar en coalición a les eleiciones de 2011], ''Gara'', 23 de payares de 2010.</ref> La coalición presentar en xineru de 2011 cola denominación [[Esquierda-Ezkerra]]. La coalición caltúvose pa les eleiciones xenerales de 2011, europees de 2014 y autonómiques y municipales de 2015.