Diferencies ente revisiones de «Loxística»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 20:
Encargar de la xestión de los medios necesarios p'algamar esti oxetivu (superficies, medios de tresportes, informática…) y moviliza tantu los [[recursos humanos]] como los financieros que sían fayadizos.
 
Garantizar la calidá de serviciu, ye dicir la conformidá colos requisitos de los veceros, da una ventaya competitiva a la empresa. Faelo a costu menor dexa ameyorar el [[marxe de beneficiu]] de la empresa. Consiguilo garantizando la seguridá dexa a la empresa evitar sanciones pero tamién comunicar en temes actuales como'l respetu del mediu ambiente, los productos éticos, etc. Estos trés parámetros dexen esplicar el calter estratéxicu de la función loxística en munches empreses (la presión de la redolada crea la función). Anguaño'l direutores de loxística son miembros de los comités de direccióndireición de les empreses y reporten a los [[accionista]]s.
 
Los dominios de responsabilidá de los loxísticos son variaos: operacionales (execución), tácticos (organización de la empresa) y estratéxicos (planes estratéxicos, prospectiva, responsabilidá y conocencia).