Diferencies ente revisiones de «PSM-Entesa Nacionalista»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"-yos" +"les"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 38:
Nel so congresu del mayu del 2006, la militancia d'esti partíu decidió, per un estrechu marxe (167 votos a favor y 139 en contra), la creación d'un bloque nacionalista y progresista de cara a les eleiciones autonómiques y municipales del añu 2007. Asina, constituyéronse'l [[Bloc per Mallorca]], pa presentase a les eleiciones na circunscripción de Mallorca, y la coalición PSM-Verds con [[Els Verds de Menorca]], pa la circunscripción de dicha isla. Nes eleiciones, el Bloc llogró cuatro escaños, de los que dos correspondíen a PSM-EN, y unu PSM-Verds, que tamién pertenecía a PSM-EN. De resultes del congresu, el grupu derrotáu abandonó la federación y creó [[Entesa per Mallorca]], acusando a PSM-EN d'esleir el calter nacionalista del partíu cola so política de pactos.
 
El conseyu de direccióndireición política del partíu, axuntáu'l 10 de xineru de 2008, tomó la decisión de camudar la so política d'aliances, apostando por presentar se en coalición a les [[eleiciones xenerales españoles de 2008|eleiciones xenerales del mes de marzu]] con [[Xunió Mallorquina]], [[Esquerra Republicana de Catalunya]] y [[Entesa per Mallorca]] na coalición [[Unitat per les Illes]], quedando escluyíos de dichu alcuerdo [[Esquerra Xunida de les Illes Balears|Esquerra Xunida]] y [[Els Verds de Mallorca]]. L'alcuerdu aprobar con un 63 per cientu de los votos del conseyu políticu favorables a la coalición nacionalista, un 29 per cientu que refugaba esta posibilidá (defendiendo caltener l'alianza con [[Esquerra Xunida de les Illes Balears|Esquerra Xunida]] y [[Els Verds de Mallorca]]) y un 8 per cientu d'astenciones.
 
De cara a les [[eleiciones al Parllamentu de les Islles Baleares de 2011]] anuncióse qu'allegaría en coalición con [[Iniciativa Verds]] y [[Entesa per Mallorca]] (ExM).<ref>[http://www.diariodemallorca.es/mallorca/2011/02/20/barcelo-afirma-acabar-bipartidismu/647092.html Barceló afirma que namái'l PSM puede ´acabar col bipartidismu´], ''Diariu de Mallorca'', 22 de febreru de 2011.</ref>